:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 17 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

 اعضای شورا از کم و کاستی های شهر آگاه هستند/ لزوم پیگیری و اخذ مطالبات شهرداری از سایر دستگاه ها/نبود منابع و درآمد پایدار از اصلی ترین چالشهای شهرداری ارومیه/استاندار و نمایندگان مردم در مجلس کمک حال مدیریت شهری در جذب منابع باشند

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، حجت الاسلام و المسلمین  دکتر محمد خلیل پور در جلسه ظهر امروز «ارومیه و ارتقاء مدنیت شهری » و در جمع صاحب نظران ، اساتید و کارشناسان دانشگاه ارومیه با اشاره به تفاوت ارائه ایده های تئوری در مباحث مدیریت شهری با عملیاتی نمودن آن گفت: چالش ها و معضلات مدیریت شهری همانند همه شهروندان در شهر ارومیه برای تمامی اعضای شورای اسلامی شهر ملموس بوده و به این دغدغه ها و کم و کاستی های مجموعه مدیریت شهری آگاه هستیم. 

وی افزود: تذکرات و یادآوری های لازم برای ساماندهی و رسیدگی و رفع این چالشها در جلسات صحن علنی و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر در راستای ابلاغ به سازمان های مربوطه و شهردار داده می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود کشور عنوان کرد: کم کاری های مدیریت شهری و عدم همکاری سایر دستگاه ها در جذب منابع و امکانات لازم برای تخصیص و توسعه شهر و افزایش سطح رفاهی یکی از ضعف های مجموعه مدیریت شهری است. 

وی در ادامه یادآور شد: شهرداری ارومیه همانند اکثر شهرداری ها با مشکلات منابع درآمدی روبرو هستند و باید مطالبه لازم برای احقاق حقوق شهرداری ها از دستگاههای اجرایی صورت گیرد.

دکتر محمد خلیل پور تاکید کرد: دستگاههای اجرایی نیز باید به مانند سایرین بهای خدمات شهرداری را بپردازند که متاسفانه در طول سالیان متمادی این بهاء یا پرداخت نشده و یا در صورت پرداخت مبالغ ناچیزی بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه ماهانه قریب به ۱۵۰ میلیارد تومان جهت هزینه های جاری (پرداخت حقوق و مزایای پرسنل) پرداخت می کند اظهار کرد: فعل حال نبود منابع و درآمد های پایدار لازم در مجموعه مدیریت شهری یکی از اصلی ترین چالشها و عوامل اُفت کیفیت خدمات رسانی به شهروندان بوده است. 

دکتر خلیل پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدیریت شهری نیازمند حداکثر تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها بوده تصریح کرد:  شهرداری می تواند با همکاری سایر دستگاه ها و کمک استاندار و نمایندگان محترم مجلس در راستای اخذ مطالبات خود و جذب اعتبارات از مرکز اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر در پایان با اشاره به اینکه رسالت کلیه ارگان ها در خدمات دهی و افزایش سطح رفاهی شهروندان بوده ، خاطرنشان کرد: همه مسئولین دستگاه ها در این شهر در کنار هم زندگی می کنیم و باید نهایت تلاش و مساعدت های خود را برای پرداخت سهم شهرداری برای ارائه خدمت به شهروندان را در اولویت کار خود قرار دهیم.

تعداد نمایش ها (12)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان