:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 21 دی,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 شهید سلیمانی و هم رزمانش شخصیت های بسیار بزرگی بودند که در تاریخ به ندرت می توان پیدا کرد
 مکتب حاج قاسم ، باید برای جامعه و جوانان خوب تعریف شود
 مکتب حاج آقا حسنی (ره) ناشناخته مانده است و نتوانستیم خوب تعریف کنیم
 اگر جنگ مسلحانه مرحوم حسنی در دوم بهمن اتفاق نمی افتاد ممکن بود انقلاب اسلامی طور دیگری رقم بخورد

نقی کریمی که در جلسه صحن شورا سخن می گفت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: هنوز نتوانسته ایم مکتب حاج قاسم سلیمانی را به خوبی بشناسیم.
 
 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، شهید سردار سلیمانی و هم رزمانش شخصیت های بسیار بزرگی بودند که به ندرت می توان در تاریخ چنین شخصیت های والایی را پیدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی را باید خوب و موثر به جوانان شناساند ، یادآور شد: توجه به مکتب حاج قاسم سلیمانی باید هم برای ما و هم برای جامعه مهم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حماسه دوم بهمن ۱۳۵۷ ارومیه گفت: حماسه بزرگ دوم بهمن ۱۳۵۷ یکی از بزرگترین و تاریخی ترین روزهای مهم انقلاب اسلامی است و باید به صراحت گفت که اگر حماسه دوم بهمن به رهبری مرحوم حسنی اتفاق نمی افتاد ممکن بود حساب پیروزی انقلاب اسلامی طور دیگری رقم خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه حسنی (ره) هویت و تاریخ ملی انقلاب اسلامی است اذعان داشت: امروز مکتب حاج شیخ غلامرضا حسنی (ره) آن مجاهد نستوه و مبارز ناشناخته مانده است و نتوانسته ایم بخوبی مکتب حسنی را تعریف کنیم.

نقی کریمی با بیان اینکه آذربایجان غربی با نثار ۱۲ هزار شهید بومی و ۲۴ هزار شهید غیر بومی یکی از مهمترین نقاط ایران اسلامی در جنگ تحمیلی شمرده می شد گفت: مرحوم حسنی به تنهایی با مجاهدت ها و رهبریت خود در منطقه آذربایجان در مقابل دشمنان انقلاب ایستادگی و از آرمان های انقلاب دفاع کرد.

وی در ادامه سخنانش ضمن تاکید بر اینکه دوم بهمن ۱۳۵۷ ارومیه و نام حسنی (ره) باید ملی شود خاطر نشان شد: مرحوم حاج آقای حسنی توانست مرکز فتنه در کردستان را کور و نابود کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک سال نو میلادی 2024 افزود: امسال نیز باید مثل سالهای قبل سالروز بزرگداشت حماسه دوم بهمن ۱۳۵۷ "روز فرهنگی شهر ارومیه" باید بصورت وسیع و در شان و جایگاه واقعی مجاهد نستوه و مبارز انقلاب حاج شیخ غلامرضا حسنی (ره) برگزار شود.

تعداد نمایش ها (22)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان