:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه؛

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه؛

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 24 فروردین,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه؛

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه : نقی کریمی در اولین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۲ که امروز ظهر با حضور شهردار ارومیه و معاونین امور زیربنایی، حمل ونقل و ترافیک و خدمات شهری شهرداری در سالن جلسات ساختمان شورای شهر برگزار شد، با تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات گفت: سال گذشته با همه افت و خیز ها ، مدیریت شهری توانست با منابع مالی محدود اقداماتی قابل قبول را در اجرای پروژه های عمرانی انجام دهد.

وی افزود: باید گزارش هایی از اقدامات و مصوبات انجام شده در سال ماضی و همچنین برنامه ها و پروژه ها در سال جدید به شهروندان داده شود تا مردم از عملکرد نمایندگان خود در پارلمان شهری اطلاع داشته باشند.

کریمی اظهار کرد: باید در سال جدید در راستای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت مجموعه توجه ویژه شود.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات  خوبی در حوزه های عمرانی و پروژه ها در سطح شهر صورت گرفته ولی متاسفانه اطلاع رسانی ها و گزارش دهی های لازم و کافی از طریق روابط عمومی شهرداری و شورای شهر انجام نشده و این موضوع باعث عدم آگاهی شهروندان از اقدامات صورت گرفته شده است .

تعداد نمایش ها (4)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان