:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 13 آبان,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/0

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرهای بسیاری امروز با پدیده حاشیه نشینی مواجه شده‌اند و حل این معضل بدون دخالت جدی دولت و بررسی دقیق موضوع، از سوی مدیران شهری ممکن نخواهد بود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، نقی کریمی در حاشیه مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مرکز استان‌های کشور، اظهارکرد: توجه به جایگاه شوراهای اسلامی باید به طور جدی مورد توجه مسئولین کشوری و استانی قرار بگیرد.

▫️وی با بیان اینکه در اصل هفت و اصل ۱۰۰ قانون اساسی تاکید ویژه‌ای بر نقش شوراها شده، گفت: اختیارات شورای شهر در سراسر کشور امروز در وضعیتی قرار گرفته که کمتر کسی به جایگاه شوراها اهمیت می‌دهد؛ از این رو، مسئولان ملی باید در این باره تصمیمات جدی بگیرند.

▫️کریمی با تاکید بر موضوع حاشیه‌نشینی، بیان داشت: شهرهای بسیاری امروز با پدیده حاشیه نشینی مواجه شده‌اند و حل این معضل بدون دخالت جدی دولت و بررسی دقیق موضوع، از سوی مدیران شهری ممکن نخواهد بود.

▫️رئیس شورای شهر ارومیه گفت: موضوع پسماند در شهرهای شمالی کشور رشد بسیاری به خود می بیند و امروز علی‌رغم وجود طرح های جامع بسیار شاهدیم که کلانشهرها با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنند.

▫️کریمی با انتقاد از عملکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ و ماده ۵، خاطرنشان کرد: طرح‌های تفصیلی به منظور نظم‌بخشی و توسعه متوازن شهرها تهیه و ابلاغ می شود اما از سوی دیگر کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ۵ با ورود خود کاربری برخی از طرح‌های مصوب تفصیلی را تغییر می‌دهند.

تعداد نمایش ها (47)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان