:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای شهر ارومیه:

رئیس شورای شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 22 مرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای شهر ارومیه:

خبرنگاران مدیریت شهری را به چالش بکشند

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگاران با بیان اینکه مطالبه گری و شفافیت مهم ترین وظیفه خبرنگاران است، گفت: خبرنگار و روزنامه‌نگار با اطلاع رسانی شفاف و تحلیل مطالبات مردمی باید مدیران شهری را به چالش بکشند.

نقی کریمی عصر شنبه در مراسم روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری کاری پر تنش و پر افت و خیز است و این شغل یکی از شغل‌های پرچالش و طلایه دار است که تحلیل روز با قلم آنها نثر می‌شود.

وی با اشاره به سختی کار رسانه‌ها اظهار کرد: خبرنگاران هر مطلب و تحلیلی بنویسند مسلما عده‌ای ناراضی می‌شوند اما مهم این است که خدا از قلم‌مان و نیت‌مان راضی باشد.

کریمی ادامه داد: از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران می‌خواهم انتقادات و پیشنهادات خود را با مدیریت شهری مطرح کنند اما با نیت الهی که عدالت نیز رعایت شود.

به گفته وی، خبرنگاران باید مسئولین را به چالش بکشند تا وضعیت موجود به سمت متعالی حرکت کند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه حوزه کاری شورای اسلامی شهر را سنگین دانست و گفت: ماموریت سنگینی بر عهده شورای شهر گذاشته شده و درصدد هستیم تا مطالبات مردمی را ضمن پاسخگویی، عملیاتی کنیم.

کریمی با گلایه به انتقادات غیر شفاف از مدیریت شهری یادآور شد: برخی با انتقاد از مدیریت شهری از شورای شهر تحت عنوان شورای شهرداری و شورای شهردار نام می‌برند اما این در حالی است که اعضای شورای شهر به صورت شبانه روز درگیر مطالبات مردم و حل مشکلات مردمی است.

وی تاکید کرد: شورای شهر با توجه به مطالبات مردمی مصوباتی ارایه می‌کند که شهرداری مکلف به اجرای آنها است.

کریمی گفت: در بین این مصوبات نیز برنامه توسعه پنج ساله که جزو مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه است در مرکز پژوهش‌ها آغاز شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

تعداد نمایش ها (20)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان