:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 10 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نخاله های ساختمانی ، ارومیه را در آینده نزدیک دچار مشکل خواهد کرد
 کشورهای پیشگام به سمت و سوی بازیافت نخاله های ساختمانی حرکت می کنند

 مرتضی بهرام گفت: نخاله های ساختمانی در آینده نزدیک شهر ارومیه را دچار مشکل خواهد کرد و لذا این موضوع حساس نیاز به برنامه ریزی اساسی از سوی مدیریت شهری و دستگاههای اجرایی دارد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی که در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه سخن می گفت ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) یادآور شد: امروز کشورهای پیشگام به سمت و سوی بازیافت نخاله های ساختمانی پیش می روند و خوشبختانه در کشور ما نیز اقداماتی در شهر اصفهان شروع شده است و ما نیز نباید از این قافله عقب بمانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: شهرداری و مدیریت پسماند بایستی در جمع آوری و تفکیک زباله خشک از مبدا اقدامات لازم را انجام و با انتخاب پیمانکار عملیات تفکیک زباله را تسریع بخشد و گزارش لازم را به شورا ارائه دهد. 

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: آماده کردن زیرساخت ، آموزش و فرهنگ سازی زمینه را برای همکاری و مشارکت مردم فراهم خواهد ساخت.

مرتضی بهرام در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: همانگونه که برای احداث، مجوز و پروانه صادر می شود بایستی برای تخریب و تولید نخاله ساختمانی نیز مجوز اخذ شود و محل جمع آوری و دپوی آن به اطلاع شهروندان رسانده شود. 

وی افزود: تا زمانیکه مدیریت واحد شهری در کشور ایجاد نشود و نهادها و ادارات مختلف برای امورات مختلف و متفاوت تصمیم سازی و تصمیم گیری می کنند، وضعیت خیلی بهتر نخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دولت بایستی حمایت های خود را مخصوصا در زمینه حفظ محیط زیست از شهرداری ها انجام دهد. 

مرتضی بهرام ضمن تشکر از همکاری های قوه قضائیه و دستگاههای انتظامی و پلیس راهور گفت: از قوه قضائیه ، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی بخاطر حمایت های همیشگی باید تشکر کنیم و انتظار داریم در بحث های مربوط به خدمات شهری نیز همچون سال‌های گذشته پشتیبان مدیریت شهری باشند.
 

تعداد نمایش ها (17)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان