:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 20 اسفند,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

جذب اعتبارات ملی برای اتمام یادمان شهید باکری باید از سوی نمایندگان فعلی و منتخب مجلس شورای اسلامی پیگیری شود

 بسته معیشتی ماه مبارک رمضان به پرسنل شهرداری پرداخت می شود

حسین پناهی رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تشکر از مردم فهیم استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت ۴۷/۲  درصدی مردم استان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قابل قبول بود اما در مقایسه با سایر مراکز استان های کشور پایین بود.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی ضمن تبریک به منتخبان مردم شریف ارومیه در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خاطر نشان شد: آسیب شناسی ها در آینده می تواند در راستای بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات مفید و موثر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه اذعان داشت: استان آذربایجان‌غربی را بعنوان یک استان ناامن تعریف می کنند ، اما نباید این تعریف مانعی بر توسعه و پیشرفت استان باشد.

حسین پناهی گفت: امروز آذربایجان غربی ۴۸ سال است که در راه حفظ آرمان های اسلام و انقلاب ( قبل و بعد از انقلاب ) با نثار ۳۶ هزار شهید ( ۱۲۰۰۰ شهید استان آذربایجان غربی ) جزو مهمترین و حساسترین استان های کشور محسوب می شود.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه حداقل خواسته مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، جذب اعتبارات و بودجه ملی است گفت: شهیدان آقا مهدی و حمید باکری بزرگترین شهیدان ماندگار و افتخارات کشور هستند اما متاسفانه با توجه به عدم جذب اعتبارات لازم نتوانسته ایم یادمان این شهیدان را تا به امروز به اتمام برسانیم.

حسین پناهی در ادامه خاطرنشان کرد: عدم اتمام یادمان شهید باکری یک افت بزرگ برای شهر ارومیه است و باید جذب اعتبارات ملی و استانی از سوی نمایندگان فعلی و منتخب مجلس شورای اسلامی پیگیری و به سرانجام برسد.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در کشورهای پیشرفته ، یادمان های شهدا به موزه های ملی تبدیل می شوند اما متاسفانه ما نتوانسته ایم در این راه موفق عمل کنیم.

وی همچنین خطاب به مدیران شهرداری ارومیه گفت : احقاق حق و حقوق و پرداخت کلیه معوقات پرسنل شهرداری جزو اولویت ها و سیاست های کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه است و به جد پیگیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه یادآور شد: در راستای خدمات رفاهی ، بسته معیشتی ماه مبارک رمضان بصورت دو مرحله ای تصویب شده و برای کلیه پرسنل واریز خواهد شد.

حسین پناهی در پایان با اشاره به احقاق حق و حقوق رانندگان استیجاری شهرداری گفت: با توجه به تورم امروزی جامعه میزان پرداختی به رانندگان استیجاری شهرداری بسیار پایین بوده و یک ظلم به آنها محسوب می شود و لذا نباید اجازه دهیم تا این عزیزان بیش از این متضرر شوند و لذا شهرداری لایحه پیشنهادی ترمیم حقوق رانندگان استیجاری را به شورا جهت تصمیم گیری ارایه کند.
 

تعداد نمایش ها (44)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان