:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 27 تیر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

  از جایگاه و حیثیت والیبال شهر ارومیه دفاع خواهیم کرد/ شهرداری ارومیه پیشتاز تیم داری حرفه ای در شهر ارومیه است

 حسین پناهی رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا گفت: با تمام توان از جایگاه و حیثیت والیبال شهر ارومیه دفاع خواهیم کرد.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد : والیبال شهر ارومیه یکی از خواسته های دائمی مردم شهر ارومیه است که نمی توان علاقه و عشق به والیبال را از این مردم جدا کرد.

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: با خون و دل خوردن و گدایی که نمی شود تیم داری کرد و لذا باید نگاه ویژه ای به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه پیشتاز تیم داری حرفه ای در حوزه والیبال است اما این دلیل نمی شود که متولیان امر کنار کشیده و از این تیم حمایت نکنند.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: متولیان امر ورزش استان و شهر ارومیه باید به خط شوند و تکلیفشان را در امر تیم داری با شهرداری ارومیه مشخص کنند.

وی ضمن انتقاد از متولیان امر ورزش گفت: در طول سالیان گذشته ، بیشتر متولیان امر حوزه ورزش و والیبال بجای حمایت از تیم والیبال شهرداری ارومیه ، سنگ اندازی کرده اند .

حسین پناهی گفت: نگاه مدیریت شهری به والیبال ، نگاه مردمی ، مخاطب ورزی و هوادار گرایی بوده است .

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اظهار داشت: با توجه به انتظار آفرینی ، طرفداران و هواداران والیبال ارومیه قهرمانی می خواهند و امیدواریم امسال به این امر و آرزوی دیرینه مردم دست یابیم.

حسین پناهی در ادامه سخنانش با بیان اینکه بهترین بازیکنان والیبال کشور اورموی هستند گفت: نگاه مربی پروی و بازیکن پروری در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه باید نهادینه شود و با توجه به تقویت این نگاه ها می توان در کنار آن به نگاه اقتصادی نیز توجه کرد.

حسین پناهی با اشاره به موضوع بومی سازی در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت؛ با بومی سازی بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه و سرمایه گذاری و استعدادیابی و بازیکن پروری می توان به قهرمانی رسید.
 

تعداد نمایش ها (57)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان