:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 08 اردیبهشت,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

 راه اندازی و احیای شرکت های تعاونی مصرف و مسکن شهرداری ارومیه با توجه به تاکیدات متعدد مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

 منابع نیروی انسانی غنی ترین و بزرگترین سرمایه های هر سازمان هستند

حسین پناهی رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هفتگی کمیسیون ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این روز بزرگ را بر تمامی برادران سلحشور سپاه پاسداران و تمامی کسانی که در راه حفظ امنیت و آرمان های انقلاب با جان و دل و در حراست از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش می کنند تبریک می گویم.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز سپاه فراتر از گذشته عمل می کند و اقتدار خود را در عملیات "وعده صادق" به رخ جهانیان کشید خاطرنشان کرد: امروز سپاه با اقتدار کامل قلب استکبار را مورد هدف قرار داده است و استکبار جهانی نیز به قدرت نظامی ایران اسلامی پی برده اند .

حسین پناهی در ادامه با اشاره به دغدغه اصلی کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا در راستای دفاع از احقاق حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری اذعان داشت: یکی از زیباترین کارهای مدیریت شهری که در گذشته بصورت وسیع اجرایی می شد گرامیداشت های خاص چون روز ملی کارگر ، ارج نهادن به مقام بازنشستگی و ارزش دادن به پرسنل زحمتکش شهرداری ، روز حمل و نقل و ... بود که متاسفانه امروز مشاهده نمی شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: منابع نیروی انسانی غنی ترین و بزرگترین سرمایه های هر سازمان هستند و اگر بخواهیم به آینده و گذشته و زمان حال نیروی انسانی بی تفاوت باشیم مطمئنا خطرات و آسیب هایی گریبان گیر مدیریت شهری خواهد شد و ما پاسخگو به این وضع خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به تصویب بودجه رفاهی برای پرسنل زحمتکش شهرداری،  مناسبت ها ، گرامیداشت ها و تامین رفاه پرسنلی از سوی شورای اسلامی شهر ، این موارد در دستور کار شهرداری و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قرار بگیرد.

حسین پناهی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پرداختی های مالی گفت: برای چندمین بار جا دارد از مدیریت معاونت مالی و اقتصادی شهرداری و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری در جهت پرداخت بموقع حق و حقوق پرسنل و نیز معوقات آنها و نیز پیمانکاران در پایان سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کنم .

وی در ادامه با اشاره به اینکه مطالبات باقی مانده پرسنل هرچه سریعتر پرداخت شود یادآور شد: توجه و استفاده پرسنل از تسهیلات بانکی باید مورد توجه ویژه معاونت مالی و اقتصادی و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قرار گیرد و گاها شنیده می شود که نیروهای شهرداری برای استفاده از تسهیلات بانکی دچار مشکل هستند.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: راه اندازی و احیای شرکت های تعاونی مصرف و مسکن شهرداری ارومیه با توجه به تاکیدات مکرر، باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد و در جهت بهره مندی پرسنل از امکانات آن هرچه سریعتر موانع و مشکلات تاسیس شرکت تعاونی رفع گردد.

حسین پناهی با بیان اینکه آمار نیروی انسانی شاغل در شهرداری به شورا ارائه گردد گفت: توجه به حفظ و نگهداری و ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری و نیز دفاع از حقوق و حقوق دارایی های شهرداری ضمن تعیین و تکلیف ، لیست اموال شهرداری به شورا و کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا ارائه شود.

تعداد نمایش ها (29)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان