:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 01 خرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

 شهرداری از منابع ملی جهت اجرای طرح جامع پسماند شهر ارومیه استفاده کند/
 توجه به موضوع ایجاد بازارچه ها در راستای رفع و ساماندهی وانت بارها و دست فروشان
 اهداف ۶ گانه و راهبردهای ۱۲ گانه طرح جامع پسماند شهر ارومیه مدیریت شود/
 امروز شاهد انتقال وانت بارها از خط میانی شهر ارومیه به داخل شهر هستیم/

مرتضی منافی گفت: موضوع طرح جامع پسماند شهر ارومیه  یکی از موضوعات مهم و تاثیرگذار در بحث جمع آوری و تفکیک زباله از مبدا به مقصد است که در جلسه امروز کمیسیون خدمات شهری شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله و روز دختر گفت: جمع آوری وانت بارها از بزرگراه خاتم الانبیا توسط شهرداری ارومیه جای تقدیر و تشکر دارد اما آسیب ها و آفت های آن امروز در داخل شهر و در بعضی از نقاط شهری مشاهده می شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت: در راستای اجرای طرح جامع پسماند شهر ارومیه شهرداری اقدامات لازم را در خصوص جذب منابع ملی برای پیشبرد امورات طرح جامع پسماند تلاش کند.

وی گفت: فرهنگسازی و آموزش طرح جامع پسماند شهر ارومیه در بین مدارس و ادارات در برنامه کاری مدیریت شهری و سازمان پسماند شهرداری قرار گیرد.

مرتضی منافی در ادامه سخنانش اذعان داشت: با توجه به شایعات صورت گرفته در فضای مجازی ، شهرداری ارومیه گزارشی از سایت نگهداری حیوانات بلا صاحب را به کمیسیون ارائه نماید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دهکده ساحلی  و گردشگری چی چست یکی از مهمترین نقاط تاثیرگذار در بحث ایجاد نشاط اجتماعی و رفاه شهروندی است و با توجه به سرمایه گذاریهای انجام گرفته در این مجموعه باید مشکلات موجود آن رفع گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: توجه به موضوع ایجاد بازارچه ها در مناطق شهری در راستای رفع و ساماندهی وانت بارها و دست فروشان در دستور کار شهرداری و معاونت خدمات شهری قرار گیرد.

تعداد نمایش ها (19)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان