:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 08 خرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 امروز سرانه فضای سبز شهر ارومیه نسبت به استانداردهای جهانی کم است
 توجه و اتمام کمربند سبز شهر ارومیه در دستور کار شهرداری قرار گیرد
 حفظ و نگهداری ، آبیاری فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز از اولویت های مدیریت شهری باشد
 با وجود کمبود فضای سبز شهری ، احداث پارک ها و فضای سبز جدید در مناطق کم برخوردار و بافت های تاریخی شهر ارومیه در دستور کار قرار گیرد

 مرتضی منافی گفت: امروز شاهد کمبود سرانه فضای سبز در شهر ارومیه هستیم.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی گفت: بررسی میزان سرانه فضای سبز و میزان دسترسی شهروندان به آن از مهمترین مباحثی بود که در جلسه امروز کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه چگونه می توانیم سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار ، محروم و بافت های تاریخی شهر ارومیه را افزایش دهیم اذعان داشت: با توجه به وجود و احداث بیش از ۷۱ پارک و بوستان در سطح شهر ارومیه ، امروز شاهد کمبود سرانه فضای سبز در بعضی از نقاط شهری هستیم و لذا برای افزایش این سرانه ، شهرداری و سازمان سیما و منظر شهری باید به دنبال راهکارهای اساسی برای احداث و توسعه فضای سبز باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش افزود: توجه به حفظ ، نگهداری و آبیاری با تکنولوژی روز دنیا و نیز توجه به نورپردازی های سطح شهر و روشنایی معابر شهری در جهت زیباسازی منظر شهری باید در اولویت برنامه کاری سازمان سیما و منظر شهری شهرداری ارومیه باشد.

مرتضی منافی گفت: امروز سرانه فضای سبز شهر ارومیه نسبت به استانداردهای جهانی پایین است و یکی از بزرگترین دلایل آن نبود پارک ها و فضای سبز در مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی از احداث بازارچه دائمی گل و گیاه در پارک ائللر باغی خبر داد و گفت: با توجه به مطالعات انجام گرفته از سوی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری و در جهت حمایت از اشتغالزایی و کارآفرینی و نیز ایجاد نشاط اجتماعی برای شهروندان راه اندازی می شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شهرداران مناطق و سازمان سیما و منظر شهری شهرداری از بابت رنگ آمیزی جداول معابر شهری اظهار داشت: توجه به رنگ آمیزی جداول معابر شهری در جهت ایجاد زیباسازی و منظر شهری، نزدیک به ۲۴۰ کیلومتر از جداول شهر ارومیه رنگ آمیزی شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مشکلات سد معبر و ساماندهی وانت بارها در بزرگراه خاتم الانبیاء رفع شد ، اما مشکلات مردم رفع نشده است و در جهت عدم اصولی جانمایی وانت بارها ، امروز شاهد هدایت آنها به داخل شهر و پارک ها علی الخصوص خیابان والفجر هستیم.
 

تعداد نمایش ها (13)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان