:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 05 تیر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 لایروبی اصولی شهرچای به نحو احسن انجام شود
 حل مشکل سد معبر و هدایت دست فروشان به مکان های تعیین شده در دستور کار شهرداری باشد
 زیرسازی و لکه گیری کوچه های فرعی مناطق شهری انجام شود
 مردم از تاریکی پارک ها و بوستان ها گلایه مند هستند
 رنگ آمیزی جداول و پل ها بصورت دقیق انجام شود

مرتضی منافی گفت: امروز با توجه ساماندهی و جمع آوری وانت بارها از بزرگراه خاتم الانبیاء،  شاهد هدایت آنها به محدوده داخل شهری علی الخصوص خیابان شهید رجایی ، بلوار انهر و خراسانی هستیم.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی گفت: وانت بارها و مشاغل مزاحم به مکان های تعیین شده از سوی شهرداری ارومیه منتقل شوند.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: با توجه به تاکیدات متعدد از سوی شورا و کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست متاسفانه شاهد عدم ساماندهی و اصلاح دست فروشان و مشاغل مزاحم در هسته مرکزی شهر ارومیه ، خیابان امام (ره) و عطایی هستیم و لذا شهرداری ارومیه و معاونت خدمات شهری تدابیر لازم را در جهت هدایت آنها به مکان های تعیین شده انجام دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به وجود ظرفیت گردشگری و استفاده حداکثری از شهرچای ارومیه ، شهرداری عملیات لایروبی اصولی آن را بصورت دقیق و به نحو احسن در جهت استفاده شهروندان و مسافران تابستانی انجام دهد.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: عملیات زیرسازی ، لکه گیری آسفالت معابر اصلی سطح شهر ارومیه سال گذشته بصورت مستمر انجام گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد اما نباید معابر فرعی و کوچه ها علی الخصوص در مناطق کمتر برخوردار و محروم شهر فراموش شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه شهروندان از وضعیت خاموشی و نبود روشنایی مناسب ، وضعیت نامطلوب سرویسهای بهداشتی ، جمع آوری زباله و سطل آشغال های مستقر در  پارک ها و بوستان ها گلایه مند هستند و با توجه به گزارشات رسیده روشنایی پارکهای ائللر باغی،  گوللر باغی و پارک ملت مناسب نبوده و شهرداری نسبت به رفع این مسائل باید اقدام نماید.

وی از رنگ آمیزی جداول و پلهای سطح شهر خبر داد و اذعان داشت: نظارت بر رنگ آمیزی جداول، تقاطع های غیر همسطح و پل های عابر پیاده بصورت دقیق و منظم انجام شود.

وی گفت: نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از آن از سوی شهرداری و معاونت خدمات شهری بیشتر شود.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام مبارک عید قربان ، شهرداری با همکاری سازمان دامپزشکی استان نظارت خود را نسبت به ذبح های غیر مجاز بیشتر کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد و ساخت بازارهای روز و هفتگی در سطح مناطق شهری بطور جد از سوی شهرداری پیگیری و اجرا شود.

مرتضی منافی در خصوص ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر گفت: متاسفانه تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردها سیمای شهری را برهم زده است ، شهرداری ضمن ساماندهی و جمع آوری این تابلوها باید به سمت و سوی تلویزیون های شهری و تابلوهای سه بعدی و مدرن برود.

تعداد نمایش ها (19)/نظرات (1)

کلمات کلیدی:

1 نظر در مطلب "رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:" ثبت شده است

0
0
Avatar image
مهدی   |   1402/04/20 09:19 ب.ظ

قابل توجه مسئولین زحمت کش شهری ارومیه؛

لطفا به آسفالت مناطق پایین شهر هم رسیدگی شود.به خدا اهالی آن مناطق هم شهروند ارومیه ای هستند.و مطلب دوم اینکه چرا در مسیرهای پیاده روی صبحگاهی پارک شهرچایی و گوللر باغی هیچ آبخوری وجود نداره..مردم زیادی در اوایل صبح برای پیاده روی به این پارکها میان ولی دریغ از یک آبخوری.با تشکر.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان