:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 07 آبان,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 لایروبی تمامی جوب ها و کانال ها در مناطق شهری انجام گیرد
 طرح تفکیک زباله از مبداء از سوی مدیریت پسماند شهرداری انجام شود
 خطر نفوذ شیرابه سایت زباله، آب های زیرزمینی را به لحاظ زیست محیطی دچار بحران خواهد کرد

مرتضی منافی گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش ، لایروبی و پوشش کانال ها و جوب ها باید بطور جدی از سوی مدیریت پسماند شهرداری انجام گیرد تا نعمت الهی به بحران تبدیل نشود.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی خاطر نشان شد: در سال گذشته متاسفانه شاهد بروز مشکلات سرازیرشدن آب های سطحی به معابر شهری و نارضایتی شهروندان گردید و امید می رود امسال با مدیریت یکپارچه درصدد رفع این موانع باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در فصل زمستان و اجرای عملیات برف روبی و یخ زدایی ، استفاده از نمک پاشی معابر شهری باعث خشک شدن و آسیب به درختان می شود و امید می رود امسال با استفاده از تکنولوژیهای نوین و تا حد ممکن کاهش استفاده از روشهای قبلی این مشکل حل شود.

مرتضی منافی همچنین در ادامه اذعان داشت: موضوع اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا بارها در شورا و کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته است اما اقدام اساسی در این راستا انجام نگرفته است.

وی گفت: پیرو گزارشات رسیده ، موضوع نفوذ شیرابه سایت زباله به آب های زیرزمینی ، منابع زیست محیطی را در آینده دچار بحران خواهد نمود و سازمان مدیریت پسماند به طور جد در جهت رفع آن اقدامات اساسی را انجام دهد.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه اندازی مخازن زباله تر و خشک در معابر اصلی و فرعی شهر ارومیه می تواند از لحاظ کمک رسانی و هم زیست محیطی برای مدیریت شهری مفید و موثر است.

وی افزود : استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی ، آموزش و فرهنگسازی در زمینه جمع آوری زباله های شهری و تفکیک زباله از سوی شهرداری انجام شود.

مرتضی منافی در ادامه سخنانش گفت: امروز متاسفانه بسیاری از دکه های مطبوعاتی تبدیل به دکه های مواد غذایی و ... شده است و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری در جهت یکسان سازی آنها اقدام نماید.

تعداد نمایش ها (34)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان