:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 09 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

فعالیت های عمرانی شهرداری ارومیه بر اساس بودجه سال ۱۴۰۲ انجام گیرد.

 احداث پل ارتباطی خیابان های تعاون یک و دو دیزج سیاوش ، همچنین آسفالت خیابانهای آژیده ، خوبروی و ورودی شهرک شاهد انجام شود.

 شهرداری ارومیه با خرید زمین مناسب نسبت به احداث پارک در منطقه کشتارگاه اقدام نماید.

ساسان ابراهیم زاده گفت: امروز با کلنگ زنی پروژه های جدید و شروع فعالیت‌های عمرانی ، شهرداری ارومیه  به ناچار طبق بودجه نویسی سال ۱۴۰۲ پیش نمی رود و این امر در بعضی مواقع موجب نارضایتی شهروندان شده است. 

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در بخشی از نقاط شهر ارومیه علی الخصوص منطقه کم برخوردار کشتارگاه خاطرنشان شد: با توجه به نبود فضای سبز و پارک در منطقه کشتارگاه ، مقرر شده بود شهرداری ارومیه نسبت به خرید و احداث بوستان و فضای سبز اقدام نماید اما تا به امروز هیچ اقدامی انجام نگرفته است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از رسالت های اصلی مدیریت شهری تقسیم عادلانه خدمات در مناطق علی الخصوص مناطق محروم و کم برخوردار ، ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی،  فرهنگی و توسعه سرانه فضای سبزی در این مناطق است.

وی از نبود آسفالت مناسب در بعضی از مناطق شهری یادآور شد: الحمدالله سال ۱۴۰۱ و در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ شاهد نهضت آسفالت در مناطق پنجگانه شهر ارومیه بوده ایم که جا دارد از شهردار و مجموعه زحمتکش شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر نمایم ، اما نباید اقدامات عمرانی و خدماتی در معابر اصلی شهر خلاصه شود.

ساسان ابراهیم زاده در ادامه سخنانش اذعان داشت: ورودی شهرک شاهد با توجه به پیگیری های مکرر و تردد روزانه بیش از ۳ هزار خوردو از این مسیر در نبود آسفالت مناسب ، شهروندان را دچار مشکل نموده است .

وی گفت: در ادامه اقدامات عمرانی ، شهرداری ارومیه جهت سهولت تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی، تسریع در احداث پل ارتباطی خیابان تعاون یک و دو در منطقه دیزج سیاوش را در دستور کار خود قرار دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر همچنین بر تکمیل عملیات عمرانی و آسفالت خیابانهای آژیده و خوبروی تاکید کرد.

تعداد نمایش ها (54)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان