:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 08 شهریور,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اربعین حسینی باید با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود 
از ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری ارومیه به نحو احسن استفاده شود 
دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ برای ملت ایران است و باید به نسل های آینده انتقال یابد
 
عادل اعظم انهر گفت:حماسه اربعین حسینی یک از مهمترین و بزرگترین رویدادهای مهم جهان اسلام است که الحمدالله ارزش نهادن به این رویداد بزرگ در کشورهای اسلامی موجب ترس دشمنان شده است.
 
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت حماسه اربعین حسینی گفت:راهپیمایی عظیم اربعین حسینی یکی از مهمترین مناسبت هایی است که الحمدالله هرساله بیشتر از سالهای قبل بصورت عظیم برگزار می شود و دشمن از این راهپیمایی عظیم هراس دارد.
 
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک نائب قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات والیبال آسیا گفت: جا دارد از شهرداری ارومیه ، سازمان سیما و منظر شهری ، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ، اداره کل ورزش و جوانان استان ، هیئت والیبال استان آذربایجان غربی و تمامی عوامل اجرایی و دستگاه های دخیل در این رویداد بزرگ که در پایتخت والیبال آسیا به نحو احسن و آبرومندانه برگزار شد تقدیر و تشکر نمایم.
 
عادل اعظم انهر ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام خاطرنشان شد: از استاندار محترم آذربایجان غربی ، معاونین استاندار ، مجموعه شهرداری ارومیه و تمامی نهادهای فرهنگی و اجرایی در برپایی موکب ها و بزرگداشت مراسمات اربعین حسینی در مرز تمرچین تقدیر و تشکر نمایم. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ظرفیت فرهنگی و اقتصادی مرز تمرچین گفت: مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ اقتصادی ، فرهنگی برای استان آذربایجان غربی محسوب می شود و امیدوارم بتوانیم از این ظرفیت استفاده بهینه شود.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت: امروز مهمترین مناسبت ملی و مذهبی که در پیش داریم موضوع اربعین حسینی و ایام صفر است و شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در راستای فرهنگسازی ، استفاده از ظرفیت های فرهنگسراها در محلات و فضاسازی مناسب شهری اقدامات لازم را انجام دهند.
 
عادل اعظم انهر همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس یادآور شد: مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری در بحث گرامیداشت هفته دفاع مقدس و انتقال رویدادهای آن به نسل جوان و امروزی دارند.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رهبر انقلاب اسلامی می فرمایند:  8 سال دفاع مقدس ما صرفا" یک امتداد زمانی و برهه زمانی نیست ، بلکه گنجینه عظیمی است که مدتهای طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند ، آن را استخراج ، مصرف و سرمایه گذاری کند.
 
عادل اعظم انهر افزود: موضوع دفاع مقدس الحمدالله به فرمایش مقام معظم رهبری یک گنجینه بزرگ برای ملت ما است و لذا این گنجینه باید در قالب کتاب ، خاطره نویسی ، عکس ، فیلم ، انیمیشن و برگزاری مراسمات به نسل های آینده انتقال یابد.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نقش زنان در 8 سال دفاع مقدس گفت: دومین موضوعی که می تواند در بحث دفاع مقدس مطرح شود موضوع نقش زن در دفاع مقدس است که به خوبی و شایستگی به این موضوع پرداخت نشده است .
 
وی با اشاره به اینکه تقریبا 70 درصد از حوادث و اتفاقات دوران دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی نقل نشده است اذعان داشت: متاسفانه حدود هفتاد درصد از حماسه ها و اتفاقات و رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس مورد نقل قرار نگرفته است و لذا این اتفاقات باید شناسایی و به نسل امروزی و آینده منتقل شود.
 
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه از برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم جاماندگان اربعین حسینی در شهر ارومیه خبر داد و یادآور شد: شهرداری ارومیه بهمراه دستگاه های فرهنگی و اجرایی، امسال همچون سالهای گذشته در تلاش برای اجرای هر چه باشکوه تر مراسم دلدادگان حسینی که در شهر ارومیه (مسیر میدان شهدا تا باغ رضوان) خواهند بود.

 

تعداد نمایش ها (20)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان