:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 12 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/0

طرح های فرهنگی و اجتماعی بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری و هویت شهر ارومیه اجرایی شود
 رفع مشکل ترافیک شهر ارومیه جزو اولویت های مدیریت شهری است
 مردم باید بدانند که مشکلات از کجاها نشات می گیرد

عادل اعظم انهر گفت: امروز یکی از دغدغه های مدیریت شهری ، توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در جلسه کمیسیون فرهنگی ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام گفت: اولویت های طرح های فرهنگی و اجتماعی باید بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی و هویت شهر ارومیه باشد .

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: امروز یکی از اصلی ترین معضلات شهر ارومیه ، ترافیک شهری است و یکی از بخش های آن مربوط به عدم فرهنگسازی و اطلاع رسانی صحیح است و لذا دستگاه های فرهنگی و نیز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری باید به این موضوع  بصورت تخصصی ورود کنند.

وی در ادامه سخنانش گفت: موضوعات جمعیت و جوانی جمعیت ، گام دوم انقلاب ، جهاد تبیین و ... از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان شد: لازم است اقدامات فرهنگی براساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۲  تحقق یابد.

عادل اعظم انهر در ادامه تاکید داشت: مردم حق دارند بدانند که عامل و ریشه مشکلات فرهنگی ، اجتماعی و حتی اقتصادی از کجاها نشات می گیرد .

وی در بخش دیگری از سخنانش و با استناد به فرمایشات امام امت در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نظر به در راس امور بودن مجلس امروز در آستانه  انتخابات مجلس شورای اسلامی ، با اطلاع رسانی در خصوص خدمات و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدها را زنده نگه داریم و تبلیغات مسموم استکبار را نقش بر آب کنیم.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از رسالت های اصلی مدیریت شهری، حمایت از ورزش های همگانی است و در کنار آن از والیبال نیز حمایت می کند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان شد: نگاه ما ، نگاه آرمانی نیست بلکه نگاه واقعی است و با وجود حضور مردم فهیم و توجه به فرهنگ و هویت شهر ارومیه ، متاسفانه هنوز شاهد خلاهای فرهنگی هستیم و باید به فکر رفع این خلاها بود.

عادل اعظم انهر با اشاره به اجرای طرح های تشویقی برای پرسنل زحمتکش شهرداری ارومیه گفت: لازم است از  زحمات و تلاش های پرسنل خدوم، تلاشگر و پاکدست شهرداری به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری  با اجرای طرح های تشویقی تقدیر شود.

تعداد نمایش ها (71)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان