:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه :

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 21 اردیبهشت,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه :

مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروڑه ها حتما باید پیوستهای فرهنگی را مدنظر قرار دهد/تصاویرشهدا ، بصورت تخصصی طراحی تبلیغی گردند

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه عادل اعظم انهر در جلسه هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا که با موضوع هنر و فرهنگسازی و آموزشهای شهروندی در استفاده از حمل و نقل عمومی جهت کاهش ترافیک در سالن جلسات شورا تشکیل شد گفت:سازمان فرهنگی و ورزشی با استفاده از ظرفیت های کلیه فرهنگسراها بویڑه فرهنگسرای هنر در جهت توسعه کمی و کیفی برنامه های هنری  و گسترش زیبایی های بصری می تواند اقدامات خوبی را به نمایش گذارد.
 برگزاری مسابقات ، نمایشگاه و تشکیل انجمن ها و کانونهای هنری متعدد  در زمینه های کاریکاتور، تئاتر،فیلم ،شعر و.... از جمله اینهاست.

وی در بخشی از سخنان خود افزود : مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه ها حتما باید پیوستهای فرهنگی را مدنظر قرار دهد، احیا معماری ایرانی اسلامی با خطوط ملایم و رنگهای متناسب و باز آفرینی سیما و منظر شهری نیاز به  همکاری بیشتر سازمانهای شهرداری را دارد.

اعظم انهر در راستای مطالبات شهروندان در مورد ترافیک بیان کرد: ترافیک شهری یکی از مسئله ها و مطالبات چندین ساله و به حق شهروندان است که علاوه بر اقدامات عمرانی باید از طریق فرهنگسازی و آموزش های شهروندی و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز ضروری است.

وی ضمن تقدیر از شهرداری بخاطر نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، در خصوص فرهنگ سازی سفر درون شهری گفت: با عنایت به خلأ پیش آمده لازم است در جهت تولید محتوا، با تولید فیلم های کوتاه و انیمیشن و کاریکاتور و دیگر تولیدات هنری، فضای مجازی شهر ارومیه را غنی تر سازیم. 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا تأکید کردند : بسته های فرهنگی برای دانش آموزان و تسهیل در برگزاری اردوهای مدارس برای پارک ترافیک شهرداری مورد توجه ویژه قرار داده شود.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تابلو عکس های شهدا که زینت بخش خیابان های شهر بوده ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با همکاری سازمان زیباسازی در جهت بهره مندی از تصاویر شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس ، بر استفاده از قالبهای هنری جذاب و تاثیر گذار تأکید داشته و اجتناب از تبلیغات سنتی و کلیشه ای و روی آوردن به تبلیغ تخصصی را از عوامل بهره وری فرهنگی و از عناصر مهندسی فرهنگی دانست.

تعداد نمایش ها (20)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان