:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 30 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رئیس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 ساخت و سازهای غیرمجاز به یک معضل و دغدغه مدیریتی تبدیل شده است
 نظارت بر عملکرد نیروهای پیشگیری و پلیس ساختمان افزایش خواهد یافت

 گلشن نوروزی ضمن محکوم نمودن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین و غزه گفت: کشتار مسلمانان و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم می کنیم.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمند سازی شورا سخن می گفت اذعان داشت: به عنوان امت اسلامی نسبت به ظلم و ستم بر مسلمانان تحت ظلم و ستم در هیچ سرزمینی  ساکت نخواهیم نشست. 

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز خاطرنشان شد: ساخت و ساز غیرمجاز به یک معضل بزرگ برای شهرداریهای کل کشور تبدیل شده و شهر ارومیه هم از این امر مستثنی نیست.

گلشن نوروزی گفت: ساخت و ساز غیر مجاز به یک دغدغه در مدیریت شهری تبدیل شده است، بخشی از تلاش کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر ارومیه نظارت در جهت پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ، نظارت بر عملکرد نیروهای پیشگیری و پلیس ساختمان های مناطق افزایش و جدی گرفته می شود. 

وی افزود: سامانه شکایت مردمی هماهنگی لازم را شبانه روز حفظ کند بدون تردید با پیش بینی های ذکر شده اعتماد به حوزه ی ساخت و ساز بازخواهد گشت. 

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن اعلام تشکیل کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه ، از راه اندازی کمیته رسیدگی به مشکلات بانوان شاغل در شهرداری خبر داد و گفت: در راستای حفظ جایگاه شغلی و سلامت زنان و حمایت و رسیدگی به مشکلات آنان و حمایت از امنیت شغلی این قشر از جامعه ، کمیته ای متشکل از بانوان فعال و مسئولیت‌ پذیر جهت رسیدگی به مشکلات بانوان شهرداری ارومیه نیز ایجاد خواهد شد.

تعداد نمایش ها (34)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان