:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رسالت ما خدمت به مردم بی نظیر ارومیه است

رسالت ما خدمت به مردم بی نظیر ارومیه است

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 19 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رسالت ما خدمت به مردم بی نظیر ارومیه است

اهمیت شورا به اندازه ای است که در قرآن مجید یک سوره بنام آن اختصاص داده شده بنابراین ضرورت تاسیس شوراها ریشه در مبانی عقلی، دینی و قانونی دارد

رئیس کمسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگو با روابط عمومی شورا با بیان اینکه شورا در واقع تجلی مشارکت مردم است افزود: قانون تشکیل شوراهای اسلامی برای نخستین بار در آذرماه سال 61 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید اما به علت مشکلاتی که در جنگ تحمیلی به وجود آمد به مرحله اجرا نرسید که در سال 1378 با پیام ویژه مقام معظم رهبری کار شوراهای اسلامی آغاز گردید.

 

بهروش با بیان اینکه شورا ریشه قرآنی دارد و از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، گفت: اهمیت شورا به اندازه ای است که در قرآن مجید یک سوره بنام آن اختصاص داده شده بنابراین ضرورت تاسیس شوراها ریشه در مبانی عقلی، دینی و قانونی دارد و هدف آن سهل تر و اخلاقی تر کردن زندگی شهروندی است.

 

رئیس کمسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص هدف خود از ورود به عرصه شورا ادامه داد: من با هدف خدمت به مردم شریف و نجیب و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خصوصا مناطق محروم وارد شورا شدم تا بلکه بتوانم مقداری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و خدمات رسانی را از دوش همه مردم و خصوصا مردم فقیر بردارم.

 

وی تصریح کرد: هرچند قضاوت اصلی بر عهده مردم است اما فکر می کنم حدود 50 درصد توانسته ام در این کار موفق شوم که به نظر خودم کافی نیست و از خدا می خواهم کمک حال ما باشد تا بتوانیم رسالت خودمان را که همانا خدمت و نوکری بی نظیر مردم ارومیه است به انجام برسانیم.

 

بهروش با اشاره به تاسیس فرهنگسراها و سالن های ورزشی در سال 94، اذعان کرد: با توجه به بودجه ای که امسال تصویب شده در صورت تخصیص در سال جاری شورا خواهد توانست قدم های اساسی در خصوص ایجاد این اماکن خصوصا در مناطق محروم و کم برخوردار بردارد که این موضوع  یکی از دغدغه های اصلی شورا است و می تواند در آبادانی ارومیه نقش ویژه ای ایفا کند.

 

تعداد نمایش ها (184)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان