:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان تسریع می‌یابد

روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان تسریع می‌یابد

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 07 شهریور,1402/دسته ها: گزارش تصویری

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای  اسلامی شهر ارومیه ،در جلسه مشترکی که با حضور رییس بنیاد تعاون ناجا، مدیرعامل شرکت عمران و تولیدی نیرو، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه برگزار شد، پیرامون موضوعات پل آذربایجان و برنامه‌ریزی جهت رفع موانع ، همچنین تسریع در روند عملیات اجرایی آن گفتگو شد.

در ابتدای جلسه نقی کریمی رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خواهان سرعت بخشی به روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان و افزایش نیروی کار در آن با هدف اتمام این پروژه شد.

شهردار ارومیه نیز در ادامه با اشاره به اینکه مشکل مالی برای پروژه آذربایجان نداریم، گفت: اتمام این پروژه یکی از خواسته‌های به حق مردم بوده چرا که تاثیر زیادی در کاهش ترافیک دارد.

مهدی‌زاده افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، با انجام فضاسازی‌های لازم از سوی شهرداری ارومیه در این پروژه، پل آذربایجان تا اسفند ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

در ادامه جلسه رییس بنیاد تعاون ناجا نیز با تاکید بر سرعت بخشی به امورات مربوط به این پروژه، قول مساعد نسبت به اتمام هر چه زودتر پل آذربایجان داد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از تلاش‌های شهرداری ارومیه در خصوص حل مشکلات موجود، از پیمانکاران پروژه درخواست کرد که با افزایش نیروی کار شاهد به‌ بهره‌برداری رسیدن تقاطع غیر همسطح آذربایجان باشیم.

پس از پایان جلسه نیز، مسئولان حاضر در جلسه از روند فعالیت‌های اجرایی در تقاطع چهار سطحه آذربایجان بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند.

تعداد نمایش ها (71)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان