:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در صحن علنی شورای شهر گفت  :

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در صحن علنی شورای شهر گفت :

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 09 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اولویت مدیریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام است /استفاده از اخذ عوارض آلایندگی و پتانسیل های معادن ، پایانه های مرزی استان برای توسعه شهر/ اداره صمت پیشگیری از خام فروشی و صادرات مواد اولیه استان را در برنامه کاری خود قرار دهد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه نقی کریمی در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیر کل اداره صمت و شهردار ارومیه برگزار شد ضمن تبریک پیشاپیش ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت : با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه اقدامات خوبی در جهت  پروژه های سطح شهر در حال انجام بوده و از پیشرفت فیزیکی نسبتا" خوبی برخوردار هستند  و تمام توان و ظرفیت های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ در راستای تعیین تکلیف حداکثری این پروژه ها بوده و تکمیل فاز b1 و b4 تقاطع غیر همسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری باشد. 

 وی عنوان کرد : اداره صمت با تعاملات و هم افزایی های لازم در جهت اخذ عوارض آلایندگی تکالیف قانونی برای شهرداری‌ها تعریف شده است، انتظار می‌رود با تحقق و پرداخت به موقع این عوارض در راستای توسعه خدماتی ، عمرانی و افزایش سطح رفاه شهروندان بکار گرفته شود. 

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه افزود : خوشبختانه استان آذربایجان غربی با وجود معادن و پایانه های مرزی از پتانسیل های خوبی برخوردار بوده که میتوان از محل اخذ ارزش افزوده در پیشبرد اهداف عمرانی و استارت پروژه های کلان جدید نهایت استفاده را در راستای توسعه شهر بعمل آورد.      

وی در ادامه بیان کرد: اداره صمت با اعلام و معرفی لیست تولید کنندگان استان که با پرداخت به موقع ارزش افزوده های خود در استان موجب پیشرفت استان و شهر ارومیه قدم بر میدارند اهتمام ویژه داشته باشد تا ادارات و شهروندان شهر با خرید محصولات از این تولیدکنندگان ضمن حمایت از تولید به پیشرفت و توسعه شهر نیز توجه شود.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد : اداره صمت با ایجاد ساز و کار های لازم برای پیشگیری از خام فروشی و صادرات مواد اولیه برای استان های غیر و ایجاد ارزش افزوده برای استان ها ، می توان شرایط بهره برداری از این ظرفیت ها را در استان آذربایجان غربی ایجاد کرد .
 

تعداد نمایش ها (33)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان