:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 31 مرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد : 

آذربایجان غربی، سومین استان با بیشترین تعداد شهیدان در دوران دفاع مقدس/ آذربایجان غربی به عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش شناخته می‌شود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، نقی کریمی در دومین دوره توان افزایی اساتید آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به شرایط خاص آذربایجان غربی در اوایل انقلاب گفت: در خود شهر ارومیه بعد از یک ساعت خاصی در بعد از ظهر ها امکان تردد وجود نداشت.

وی افزود: دفاع مقدس مردم در آذربایجان‌غربی علاوه بر هشت سال جنگ تحمیلی، پیش از آن نیز برقرار بود و پس از سال ۱۳۶۷ هم تاکنون ادامه داشت که نشانه آن، تقدیم ۱۲ هزار شهید و ۳۶ هزار جانباز و آزاده در مرزهای طولانی با رژیم بعث، معاندان نظام، گروهک های ضد انقلاب و گروهک های تروریستی بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه  با بیان اینکه آذربایجان‌غربی سرزمینی است که در دوران دفاع مقدس، سومین استان کشور از نظر تعداد شهدا را ثبت کرده است عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، این استان به عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامگذاری شده و بیش از ۴۰ سال درگیر مقابله با بدخواهان نظام بوده است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) در خصوص شناخت دشمن اذعان کرد: امام فرمودند اگر دیدید دشمن از شما تعریف می کند، بدانید اشتباه کرده اید، امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری عصبانی است و این عامل بر موفقیت جمهوری اسلامی تاکید دارد.

کریمی در ادامه به بیان خاطراتی از سردار شهید مهدی باکری و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که از همرزمان این دو شهید والا مقام بود، پرداخت.

تعداد نمایش ها (108)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان