:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 07 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:
زمینه سازی برای راه اندازی کتابخانه های سیار و الکترونیکی در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد/ ضرورت استفاده از ظرفیت ساختمان های شهرداری در  مناطق حاجی پیرلو و کشتارگاه برای ایجاد کتابخانه های عمومی

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مدیرکل کتابخانه های آذربایجان غربی با ریاست شورای اسلامی شهر ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

نقی کریمی در این دیدار با تأکید بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ضرورت نهادینه کردن این مساله مهم در جامعه اظهار کرد: فراهم کردن زیر ساخت های راه اندازی کتابخانه های سیار و الکترونیکی باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی افزود: برنامه ریزی در راستای ایجاد کتابخانه سیار بهترین بستر برای افزایش سرانه مطالعه در مناطق کم برخوردار است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ترویج هدیه دادن کتاب در مراسمات به عنوان جایزه و در دید و بازدیدها  به جای گل و شیرینی  باید فرهنگسازی شود.

کریمی ادامه داد: یازده فرهنگسرای شهرداری بستری مناسب برای ایجاد کتابخانه و قرائت خانه است و با استفاده از این بسترها می توان در نقاط مختلف شهر هم ترویج کتابخوانی و هم کار فرهنگی مهم و تأثیرگذاری انجام داد.

وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت ساختمان های شهرداری در  مناطق حاجی پیرلو و کشتارگاه  برای ایجاد کتابخانه های عمومی آماده هستیم و اداره کل کتابخانه ها در  تسهیل مجوز های لازم بستر را برای استفاده در مناطق کم برخوردار را مهیا کند.

تعداد نمایش ها (28)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان