:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 16 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:
از استاندار آذربایجان غربی بابت دغدغه مندی در راستای توسعه استان قدردانیم/ عدم پرداخت مطالبات شهرداری از سوی دستگاهها و ادارات

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، نقی کریمی در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تمجید از تلاش ها و پیگیری های استاندار آذربایجان غربی و دغدغه مندی وی در راستای توسعه و پیشرفت استان اظهار کرد: واقعا باید از استاندار استراتژیست آذربایجان غربی قدردانی کرد؛ بنده در سالیان طولانی با بسیاری از افراد و مدیران نشست و برخاست داشته ام و کمتر کسی از این افراد دیده ام که اینچنین باشد و امروز افتخار می کنیم که چنین شخصی متولی امور استان شده است.

وی افزود: استاندار آذربایجان غربی در رابطه با ظرفیت های استان در حوزه های مختلف معادن، کشاورزی، حمل و نقل و سرمایه گذاری دیدگاه های بسیار خوبی دارند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به مشکلات شهرداری ها گفت: دستگاهها و ادارات مطالبات شهرداری را پرداخت نمی کنند و نمی توانیم به حق قانونی خود دست یابیم.

کریمی تصریح کرد: چندین سال است بودجه مصوب شورای شهر از سوی شهرداری محقق نمی شود و باید به فکر چاره ای اساسی در این راستا باشیم.

وی ادامه داد: در صورت عدم تعامل بانک شهر با مدیریت شهری، تغییر بانک عامل طرف حساب با شهرداری می تواند در دستور کار شورای شهر قرار گیرد.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۱۵

تعداد نمایش ها (18)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان