:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 21 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:
ایجاد بسترهای لازم برای ورود سرمایه گذاران با اعمال سیاست های تشویقی امکانپذیر است/ ضرورت مدیریت ترافیک ارومیه با اقدامات زودبازده و اثرگذار

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، نقی کریمی در صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به مشکلات ترافیکی در سطح شهر گفت: در خصوص ترافیک شهری گلایه مند هستیم، همچنین باید پاسخگوی مطالبات شهروندان در این راستا باشیم.

وی افزود: مهندس مشاور طرح جامع شهر باید در شورای شهر حضور یافته و راهکارهای خود را در این راستا شرح دهد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: حل معضل ترافیک تنها مربوط به احداث پل، زیرگذر و سایر اقدامات مشابه نیست بلکه با اقدامات اثرگذار و زودبازده دیگر نیز می توان ترافیک را تا حدی مدیریت کرد.

کریمی ادامه داد: با هزینه ها و درآمدهای موجود نمی توان اقداماتی خارج از درآمد فعلی را پیش بینی و برنامه ریزی کرد و باید به جذب سرمایه گذاران اقدام و یک اطمینان ویژه نیز برای آنها ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: سرمایه گذار انتظار سود منطقی دارد، متاسفانه یک دیدگاهی شکل گرفته که موجب فرار سرمایه گذاران می شود.

کریمی تصریح کرد: باید سیاست های تشویقی برای ایجاد بستری جهت ورود سرمایه گذاران را پیش بینی کنیم و در این صورت قطعاً می توانیم سرمایه های مردم را در راستای پروژه های شهری جذب کنیم.

وی یادآور شد: اگر موفق به جذب سرمایه گذاران شویم می توانیم تحولی عظیم در شهر ایجاد کنیم.

کریمی عنوان کرد: هیچ تردیدی در اهمیت پروژه کمربندی اصلی شهر نیست اما یکسری تصمیماتی در گذشته موجب ایجاد مشکلاتی جدی در پیشبرد عملیات عمرانی شده است.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۲۰

تعداد نمایش ها (21)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان