:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 02 بهمن,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:
روزانه بیش از 200 کامیون نمک از منطقه انزل خارج می شود/ منفعت باغات میوه برای دیگر شهرها اما تخریب آسفالت و هزینه خدمات برای ارومیه است

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، نقی کریمی در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با یادآوری حماسه دوم بهمن و ضرورت گرامیداشت این حادثه و قرائت فاتحه بر مجاهد نستوه آذربایجان مرحوم شیخ غلامرضا حسنی اظهار کرد: با توجه به وجود باغات بسیاری در سطح شهرستان ارومیه ضروری است در این راستا برنامه ریزی داشته باشیم.

وی افزود: در فصل برداشت محصول از استانهای دیگر در سطح بسیار کلان باغات را اجاره و محصولات از ارومیه بدون داشتن منفعتی برای شهر و استان خارج می شود و این افراد ریالی عوارض نمی دهند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تردد ماشین آلات در سطح شهر و تخریب آسفالت از جمله مزایای ورود و خروج کامیون ها به ارومیه برای بارگیری میوه ها است.

کریمی تصریح کرد: با توجه به تخریب آسفالت، لکه گیری و سایر خدمات شهری از ما است و منفعتش برای شهرهای دیگر است و لازم است با استاندار آذربایجان غربی این موضوع مطرح شود.

وی در ادامه تأکید کرد: همچنین روزانه بیش از 200 کامیون نمک از دریاچه ارومیه در منطقه انزل خارج می شود، بدون اینکه شهرداری های قوشچی، نوشین شهر و ارومیه ریالی از این موضوع منفعت ببینند.

🗓۱۴۰۱/۱۱/۰۱

تعداد نمایش ها (22)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان