:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 09 بهمن,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:
اکیپ های امداد و نجات و آتش نشانی شهرداری ارومیه در فیرورق مستقر شد/  وسایل گرمایشی و غذا نیاز اولیه زلزله زدگان خوی

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، شب گذشته زلزله ای به بزرگی 5.9 ریشتر شهرستان خوی را لرزاند. در این راستا پس از هماهنگی اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه و مجموعه مدیریت شهری، رییس شورای اسلامی شهر جهت بازدید میدانی و بررسی های لازم و اعلام آمادگی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

نقی کریمی با اشاره به وقوع زلزله در خوی و آرزوی سلامتی برای هموطنان خویی و عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه گفت:  بر حسب وظیفه ای که داشتیم ساعت دو بامداد در خوی و شهر فیرورق حضور یافتیم.

وی افزود: با توجه به تخریباتی که انجام گرفته منطقه نیازمند بازسازی است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: زلزله زدگان به وسایل گرمایشی و غذای مناسب و نان نیاز دارند.

کریمی تصریح کرد: شهرداری ارومیه یک اکیپ کامل امداد و نجات در ایستگاه آتش نشانی فیرورق مستقر کرده و تیمی زنده یاب نیز در شهر در حال فعالیت هستند.

وی با تشکر از  شهردار و همکاران شهرداری در خصوص آماده بودن برای کمک به زلزله زدگان  یادآور شد: اکیپ های ماشین آلات سنگین شهرداری در حالت آماده باش کامل قرار دارد و در صورت نیاز در اولین فرصت در مناطق زلزله زده حضور خواهند داشت اما تا کنون در این راستا نیازی احساس نشده است.

کریمی تأکید کرد: 18 کیلومتر مسیر روستاهایی که در نزدیک فیرورق قرار داشتند به صورت میدانی پیمایش شد تا شرایط از نزدیک ارزیابی شود.

🗓۱۴۰۱/۱۱/۰۹

تعداد نمایش ها (18)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان