:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 19 اردیبهشت,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/5

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه: 

استارت مطالعات پروژه ها و انتخاب مهندسین مشاور طرح ها در دستور کار قرار داده شود/ برگزاری جلسات میدانی شورا در محل پروژه ها برای بررسی موانع و مشکلات /تخصیص 70 درصدی آسفالت ریزی در مناطق محروم در سال گذشته/ اهمیت کنترل هزینه در مجموعه مدیریت شهری

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه نقی کریمی در جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه که در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار شد گفت: اقدامات خوبی در بخش عمرانی و خدماتی در سال گذشته انجام شده و برنامه ها و پروژه های خوبی روی میز مجموعه مدیریت شهری برای سال جاری قرار دارد ، از این حیث قدردان زحمات شهردار، معاونین و همکاران شهرداری هستیم.

وی در تشریح اقدامات انجام شده در سال گذشته ادامه داد: علاوه بر عملیات عمرانی پیگیری ها و کارهای خوبی در راستای وصول مطالبات به حق مجموعه مدیریت شهری از دستگاه های دولتی انجام شده که تاثیرات مثبت این اقدامات  در سالجاری وسال های آتی منجر به افزایش سطح خدماتی، عمرانی در جهت رفاه شهروندان عزیز به صورت مشهود قابل لمس خواهد بود. 

کریمی افزود: در بودجه سال جاری ردیفها و مبالغ خوبی به بررسی طرحهای مطالعاتی و مهندسین مشاوره تخصیص یافته است  که باید در اسرع وقت طرح ها و برنامه های مد نظر به مطالعات واگذار و در اسرع وقت به فاز عملیاتی برسد این اقدامات نوید بخش اجرای پروژه های کلان عمرانی با چشم انداز شهری آباد در شان شهروندان خواهد بود. 

وی با اشاره به بررسی میدانی پروژه ها و برنامه های مجموعه شهری بیان کرد: اعضای محترم شورا و روسای کمیسیون ها علاوه بر برگزاری جلسات در سالن جلسات نشست های هم اندیشی را در محل پروژه ها تشکیل دهند، و از نزدیک و به صورت میدانی پیگیر موانع و مشکلات موجود در طرح ها باشند چراکه این اقدام  امید بخشی به مجموعه و همکاران تلاشگر اجرایی را همراه خواهد بود.

کریمی اظهار کرد: حاشیه ها ما را از اصل ماموریت دور خواهد کرد باید فرصت خدمت به شهروندان را غنیمت شمرد و از زمان برای اجرای به نحو احسن خدمات به مردم استفاده کرد.

وی تصریح کرد: احداث و بهره برداری از 5 بوستان عمومی و 1 بوستان مختص بانوان در بودجه سال جاری قرار داده شده است که با پیگیری های کمیسیون خدمات شهری در اسرع وقت موقعیت ها شناسایی و استارت آغاز در دستور کار قرار داده شود.

نقی کریمی با اشاره به آغاز اجرای نهضت آسفالت در سال جاری اذعان کرد: سال گذشته از حجم آسفالت ریزی شده در سطح شهر 70 درصد در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا شده است که استارت آسفالت ریزی در سال جاری هم از چند روز پیش در شهر آغاز شده است.

رییس شورای اسلامی شهر در بخشی از سخنان خود در رابطه با اهمیت کنترل هزینه تاکید کرد : کنترل هزینه یکی از مولفه های اصلی در بحث شهرداری بوده و اقدامات خوبی در این بحث از مجموعه شهری صورت گرفته و برای هر چه بهتر اجرا این مبحث باید مورد اهتمام ویژه قرار داده شود.

تعداد نمایش ها (26)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان