:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 29 بهمن,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

 پروژه فیبر نوری می تواند کمک بزرگی در مدیریت مرکز کنترل ترافیک داشته باشد
توجه ویژه به نوسازی و خرید ماشین آلات سنگین ویژه آتش نشانی در بودجه ۱۴۰۳

نقی کریمی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز با توجه به مشکلات عدیده در بحث آبیاری فضای سبز ، با مشکل آب شرب در شهر ارومیه مواجه هستیم.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در دویست و چهل و پنجمین جلسه فوق العاده صحن شورا با موضوع بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ برگزار شد، خاطرنشان کرد: امید است با نزول رحمت الهی و تدابیر کارشناسانه ، مشکل آب شرب برطرف شود.

نقی کریمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح ۷۲ کیلومتری پروژه فیبر نوری از سوی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری گفت: پروژه سرمایه گذاری فیبر نوری یک فرصت بزرگ برای مدیریت شهری در بحث درآمدزایی پایدار است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اظهار داشت: انصافا" خدمات بسیار بزرگ و ارزنده ای در دوران گذشته سازمان فناوری اطلاعات رخ داده است که جا دارد از مهندس اسدپور مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات شهرداری و پرسنل زحمت کش آن مجموعه تقدیر و تشکر نمایم.

وی گفت: پروژه سرمایه گذاری فیبر نوری می تواند کمک بزرگی در بحث مدیریت مرکز کنترل ترافیک شهر ارومیه نماید.

نقی کریمی در ادامه با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل سنگین آتش نشانی گفت: در بحث بودجه نویسی باید با نگاه وسیع به بحث اختصاص اعتبارات برای تجهیز ناوگان حمل و نقل سنگین آتش نشانی و تجهیزات حفاظت فردی کرد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: بارها بر تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و ماشین آلات سنگین شهرداری تاکید شده است اما متاسفانه با توجه به عدم تخصیص بودجه مناسب ، این امر محقق نشده و باید در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ردیف های ویژه ای برای اینگونه اعتبارات در نظر گرفته شود.
 

تعداد نمایش ها (41)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان