:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 17 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

 دانشگاه آزاد اسلامی جزو برترین ها و بهترین دانشگاه‌های کشور است / مدیریت شهری همیشه در کنار دانشگاه ها بوده است 

حجت‌الاسلام والمسلمین  دکتر محمد خلیل‌پور در سیصد ودومین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور شهردار ارومیه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی یکی از برترین و بهترین دانشگاه های کشور است که با تربیت دانشجویان و نخبگان نقش موثری در جامعه دارد.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از خدمات بهینه دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاهها مرکز علم ، نوآوری ، آموزش و دانش شناسی است و می تواند با ارائه طرح های پژوهشی کمک حال و حمایت های علمی برای مدیریت شهری باشد.

دکتر محمد خلیل پور در ادامه سخنانش اذعان داشت: تربیت در زمان های قدیم در بین خانواده ها اتفاق می افتاد اما امروز متاسفانه این تربیت ها در سطح جامعه اتفاق می افتد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش یادآور شد: مدیریت شهری خود را در کنار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها می داند و با تمام توان از طرح ها و ایده های علمی و پژوهشی آنها در راستای توسعه و پیشرفت شهری حمایت می کند.

دکتر محمد خلیل پور در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع مطرح شده دیگر در این جلسه، افزود ؛ یکی از معضلات اساسی شهر ارومیه ، موضوع معتادان است.

وی گفت: در بین معتادانی که به این بیماری مبتلا شده اند افرادی هستند که تحصلیکرده و دانشگاهی اند که متاسفانه و بنا به دلایلی دچار این بیماری شده اند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت ؛ بر اساس قانون در کنار سایر دستگاه های متولی وظیفه شهرداری ها هم در خصوص ماده ۱۶ ( مرکز نگهداری شبانه روزی معتادین) نیز مشخص شده که بر اساس مدیریت شهری هم باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل نماید.

وی گفت: شهرداریها باید در راستای نگهداری و سرپناه دادن به معتادین دارای گرمخانه باشد و شهرداری ارومیه نیز در جهت ساخت گرمخانه اقدامات لازم را انجام داده است و با توجه به پیشرفت چشم گیر عملیات عمرانی امیدواریم تا شروع فصل سرما به بهره برداری برسد.

دکتر خلیل پور در ادامه اظهار داشت: متاسفانه در این چند سال اخیر نتوانسته ایم آن طور که باید گرمخانه ای را چه عمدا و چه سهوا تکمیل کنیم اما بموجب توان خدماتمان را در این زمینه انجام داده ایم.
 

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان