:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 20 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:
تصویب طرح جامع مدیریت پسماند راهگشا در حفظ محیط زیست/ چندین سال است فقط شعار می دهیم

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی بهرام در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: از بابت تصویب طرح جامع مدیریت پسماند تشکر می کنم ، این طرح در صورت اجرا می تواند در جهت حفظ محیط زیست راهگشا باشد.

وی افزود: مدیریت پسماند چیزی است که حتی اگر سرمایه گذار هم نداشته باشیم باید شهرداری به عنوان متولی به نحو شایسته فعالیتهای خود را انجام دهد.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در حقیقت در این زمینه ده سال عقب هستیم ، یک زمانی دفن زباله و تولید کمپوست از پسماند خوب بود، حالا بیشتر به سوی تولید انرژی و برق از پسماند حرکت می شود.

بهرام ادامه داد: ما چندین سال است فقط شعار می دهیم که در آینده این کارها را انجام خواهیم داد ، باید بگذریم و باید بگوییم چه کارهایی را شروع کرده ایم و چه مقدار از آنها را انجام داده ایم و نیز مشکلات چندین ساله و انباشته که در سایت نازلو هست را چگونه مدیریت می کنیم.

وی تصریح کرد: هفت ماه پیش در اولین نطق و در جلسات تخصصی از مشکلات پیش رو در زمینه پسماند مربوط به نخاله های ساختمانی و با توجه به عمر ساخت و سازهای نسل قبلی در ارومیه و تولید نخاله های ساختمانی در شهر تذکر داده ام.  شهر اصفهان امروز پیشرو در بازیافت نخاله های ساختمانی هست و میتوان الگوبرداری مناسب را در زمان مناسب انجام داد و پیشرو بود. 

بهرام یادآور شد: در مورد دفن زباله های عفونی در بازدید از سایت نازلو هم نکاتی را عرض کردم و باز هم پیگیری می کنم، چرا که جمع آوری ، انتقال و دفن زباله های عفونی باید با نظارت و مراقبت خاص صورت پذیرد.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: سازمان پسماند گزارش کاملی از روند کارهای حقوقی انجام شده در تاسیسات نیمه کاره رها شده در سایت نازلو را به شورا ارائه دهد. بهرام افزود افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده اند باید معرفی شوند.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۹

تعداد نمایش ها (10)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان