:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 24 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:
شورای شهر متفق القول خواستار حل مشکلات کمربندی اصلی و تداوم عملیات عمرانی است/ ضرورت تقبل بخشی از هزینه های احداث کمربندی از سوی دولت

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی بهرام در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: همگی متفق القول هستیم که مشکلات کمربندی اصلی شهر که شریان اصلی  ارومیه خواهد بود را مرتفع و عملیات عمرانی را ادامه دهیم. 

وی افزود: اینکه در گذشته تفاهمات انجام شده با مالکین زمینهایی که در مسیر کمربندی آزادسازی شده، درست بوده یا غلط، به هرحال تعهداتی برای مدیریت شهری ایجاد شده و حقوقی برای مالکین اطراف کمربندی بوجود آمده است. 

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: درست نیست با فریز کردن منحصرا  مسیر کمربندی بعنوان قسمتی از شهر تمامی بار حقوقی و مسائل مالی آن به عهده شهرداری که از جیب مردم این شهر چه فقیر و چه ثروتمند اداره میشود، انداخته شود. 

بهرام تصریح کرد: اگر قرار نیست در طرح جامع بخشهای داخل کمربندی جزو محدوه شهر شود و ارزش افزوده ای برای شهر ارومیه و شهرداری ایجاد کند، شایسته است راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت، هزینه و اجرای بخشهایی که در خارج از محدوده شهر هستند را متقبل شود و یا حداقل دولت در آزادسازی مسیر و رفع و رجوع حقوق مالکینی که با تفاهم نامه های تعهدآور ملک خود را در مسیر کمربندی در اختیار شهرداری قرار داده اند، مجموعه مدیریت شهری را حمایت کند.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۲۳

تعداد نمایش ها (25)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان