:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 27 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:
هرگونه غفلت در توسعه فیبرنوری موجب زیان مدیریت شهری در سالهای آینده خواهد بود/ ایجاد 72 کیلومتر فیبر نوری توسط ایرانسل و بدون تحمیل هزینه به شهرداری ارومیه/ با توسعه فیبرنوری به فکر درآمدزایی برای مدیریت شهری باشیم 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی بهرام در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه، با اشاره به لغو مصوبه قبلی شورا مبنی بر ایجاد کارخانه نوآوری در محل سابق دنیای بازی در خیابان والفجر گفت: زمینهای دیگری برای این منظور می توان در نظر گرفت،  با ایجاد کارخانه نوآوری در این مکان تنها آورده ای که به مردم ارومیه خواهد رسید از دست رفتن زمین مرغوب شهرداری خواهد بود. 

وی بر آمادگی دانشگاه صنعتی برای ایجاد مشارکتی کاربری های فناورانه تأکید کرد و افزود: پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز با همکاری دانشگاه پیام نور استان اقدام به ایجاد کارخانه نوآوری در ساختمان این دانشگاه در جاده سلماس خواهد کرد. 

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص فیبر نوری شهرداری اظهار کرد: طی سالهای گذشته 72 کیلومتر فیبرنوری در شریانهای اصلی شهر ارومیه توسط ایرانسل توسعه یافته است ولی برای بهره برداری نهایی ایجاد شبکه های مویرگی تا پورتهای نهایی در منازل ۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری لازم هست. 

وی با بیان اینکه 220 کیلومتر شبکه فیبرنوری جدید برای شهر ارومیه علاوه بر 72 کیلومتر قبلی لازم است، ادامه داد: این پروژه یک پروژه ترکیبی سرمایه گذاری است و سرمایه گذاران  با توجه به جذابیت های آن و درآمدزایی حاصل در سالهای بعدی خواستار مشارکت در این طرح هستند. 

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد:  اگر فیبرنوری به منازل و کسب و کارها برسد دیگر چیزی به اسم محدودیت سرعت نخواهیم داشت؛ همچنین با توسعه فیبر نوری وضعیت تاخیر در شبکه هم بهبود می یابد. 

بهرام ادامه داد: هرگونه غفلت در توسعه فیبرنوری شهر ارومیه به ضرر مدیریت شهری در سالهای آینده خواهد بود.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۲۶

تعداد نمایش ها (60)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان