:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس و اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کردند. در این پیام آمده است:

رییس و اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کردند. در این پیام آمده است:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 17 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس و اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کردند. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

شانزدهم آذرماه سالروز به شهادت رسانده شدن دانشجویان رشید میهن اسلامی(مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی) در سال ۱۳۳۲ ،  به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.

در این تاریخ دانشجویان بصیر با روحیه استکبارستیزی و ضد استعماری خویش پایه گذار و الهام بخش شعار مرگ بر آمریکا شدند و اعتراض خود را به رژیم منحوس پهلوی، بازدید ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا از ایران و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا نشان داده و اعلام کردند در کشور جایی برای مستکبرین، طاغوتیان و به ویژه شیطان بزرگ آمریکای خونخوار نبوده و نخواهد بود و در این راه جان خود را فدای سربلندی ایران کردند.

امروز دانشجویان ایران اسلامی در سراسر کشور با روحیه انقلابی گری و ولایتمداری و با هدف گرامیداشت و تداوم آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای گرانقدر و تحت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری در مسیر توسعه، پیشرفت و علم و دانش جهاد می کنند و در راه استقلال، وحدت و یکپارچگی کشور و مبارزه با دشمنان انقلاب حاضر به هرگونه فداکاری و جانفشانی هستند و از همین رو در بسیاری از میادین علمی پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر قله های افتخار به اهتزاز درمی آورند.

اینجانبان روز شانزدهم آذرماه را بر تمامی دانشجویان و به ویژه دانشجویان ارومیه ای و یا در حال تحصیل در ارومیه تبریک گفته، آرزوی موفقیت و سلامتی برایشان داشته و امیدواریم در تداوم موفقیت های علمی شان در همه عرصه ها همچنان کوشا و پیشگام مانده و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر را برای شهر، استان و کشورمان به ارمغان بیاورند.

اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه

تعداد نمایش ها (32)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان