:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 07 خرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: 

مصوبه رفاهی پرسنل شهرداری تصویب شد/ لزوم پرداخت معوقات فروردین و اردیبهشت در حقوق خرداد ماه

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه حسین پناهی رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با پیگیری های کمیسیون بودجه و امور حقوقی و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه مصوبه پیوست بودجه که شامل آیتم رفاهی است برای  همکاران (کارگری و کارمندی) شهرداری به تصویب هیات تطبیق رسیده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه معیشت و افزایش سطح رفاهی پرسنل شهرداری یکی از رسالت های اعضای شورا در دوره ششم بوده ، افزود : با توجه به تصویب رفاهی برای پرسنل، شهرداری در اسرع وقت اقدام به درج آیتم رفاهی در فیش حقوق پرسنل اقدام و معوقات ماه های فروردین و اردیبهشت ماه را در پرداختی حقوق خرداد ماه سال در دستور کار قرار دهد.

رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود به ارتباط سطح رضایتمندی کارکنان و سطح کیفی خدمات شهرداری اشاره کرد و یادآور شد:  نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی محسوب شده و کاهش دغدغه معیشتی پرسنل سبب افزایش انگیزه و افزایش سطح رضایتمندی و همچنین عملکرد بهتر آنها می شود و این مهم به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

پناهی در پایان خاطرنشان کرد : تمام تلاش اعضای شورای شهر ارومیه در راستای فراهم کردن شرایط رفاهی در شان کارکنان و کارگران زحمتکش خانواده بزرگ شهرداری ارومیه است.

تعداد نمایش ها (93)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان