:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 30 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

  ۲۵ درصد قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه طی ۴۸ ساعت پرداخت شود/تاخیر در اعمال بخشنامه اعلامی افزایش احکام کارگران قابل قبول نیست/توجه ویژه به معیشت و رفاهی پرسنل یکی از رسالت های  اعضای شورا در دوره ششم است

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،حسین پناهی در نشست هفتگی کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر با انتقاد از عدم حضور و تاخیر بدون اطلاع مدیران و معاونین شهرداری ارومیه در جلسات کمیسیون گفت : تمامی جلسات کمیسیون ها با توجه به حساسیت اعضای شورای اسلامی شهر به نامه ها و مشکلات مردمی که در دستور کار کمیسیون های تخصصی بررسی می شود، ضروری است تمامی مدیران و معاونین عضو در کمیسیون های تخصصی در راس ساعت شروع در جلسه حاضر شوند. 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه تعلل در اجرای  مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه غیر قابل قبول بوده افزود : با عنایت به تصویب قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه در صحن شورا و ضرورت پرداخت ۲۵ درصدی مبلغ قراردادها ، معاونت مالی و اقتصادی در اسرع وقت و طی ۴۸ ساعت نسبت به پرداخت مبالغ اقدام کند. 

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد : از ابتدای تصویب تیم داری توسط  اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید اعضای شورا بر این بوده که بازیکنان و کادر فنی تیم با تمام توان مضاعف خود ، و با روحیه بالا و عدم ورود به مسائل جزیی و حاشیه ای به بازیهای لیگ تمرکز کنند.

پناهی با اشاره به بخشنامه اعلامی افزایش حقوق کارگران و گلایه از تاخیر و کندی در روند اعمال احکام کارگران شهرداری اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری باید به قید فوریت با استعلام های لازم از مراجع ذیصلاح میزان درصد افزایش برای همه کارگران شاغل در شهرداری ، در اسرع وقت اقدام به اعمال افزایش در احکام کند.

وی با تاکید بر راه اندازی تعاونی مسکن و مصرف کارکنان شهرداری افزود: معاونت برنامه‌ ریزی و توسعه سرمایه انسانی و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری باتوجه به نزدیکی ایام تنظیم بودجه و تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری برای سال ۱۴۰۴ و دستور العمل های لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای  شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به اینکه یکی از رسالت های اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه توجه ویژه به معیشت و رفاهی همکاران بوده خاطرنشان کرد: تخفیف ۶۰ درصدی استخر شهرداری برای استفاده کارکنان و خانواده آنها یکی از اقدامات و مصوبات خوب اعضای شورا بوده که سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در اطلاع رسانی به همه همکاران برای استفاده اهتمام ویژه داشته باشد.
 

تعداد نمایش ها (6)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان