:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 29 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

با پیگیری های مستمر کمیسیون بودجه و امور حقوقی لایحه پرداخت تمامی معوقات پرسنل شهرداری به شورا ارسال شد 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، توماج وحید افشار با اشاره به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی کارکنان شهرداری، پرداخت تمامی مطالبات آنها را ضروری خواند و اظهار کرد : باپیگیری ها و تاکیدات موکد کمیسیون بودجه و امور حقوقی و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه پرداخت تمامی معوقات پرسنل شهرداری طبق لایحه ای برای بررسی در کمیسیون بودجه و امور حقوقی ارسال شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به معیشت کارکنان شهرداری ارومیه افزود: دستیابی تمامی آن‌ها به حق و حقوق قانونی خود جزو خط قرمزهای شورای اسلامی شهر است.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: این لایحه شامل پرداخت معوقات پرسنل شهرداری اعم از مناطق عملیاتی کارکنان قراردادی در سال ۱۳۹۷، معوقات فوق‌العاده ویژه ۱۴۰۰ کارکنان همسان‌سازی شده ، معوقات ترمیم حقوق شش ماهه دوم ۱۴۰۱ و معوقات ترمیم حقوق  ۱۴۰۲ بوده که به قید فوریت جهت بررسی در دستور کار کمیسیون قرار گرفته  و سپس جهت تصویب به صحن شورا ارسال خواهد شد.

وحیدافشار در بخشی از سخنان خود به ارتباط سطح رضایتمندی کارکنان و سطح کیفی خدمات شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: کاهش دغدغه معیشتی پرسنل سبب افزایش انگیزه و افزایش سطح رضایتمندی و همچنین عملکرد بهتر آنها شده و این مهم به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

عضو شورای شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد : تمام تلاش اعضای شورای شهر و شهردار فراهم کردن شرایط رفاهی در شان کارکنان و کارگران زحمتکش خانواده بزرگ شهرداری ارومیه است.

وحیدافشار همچنین با انتقاد از شرایط توزیع بن های حق لباس کارگران تاکید کرد: در راستای ارج نهادن به حق انتخاب پرسنل و انحصاری نکردن خرید از یک فروشگاه خاص با هدف ایجاد رقابت برای عرضه پوشاک باکیفیت و تنوع در خرید، ضروری است در این خصوص و سیاست های این حوزه تجدیدنظر شود.

تعداد نمایش ها (23)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان