:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 17 اردیبهشت,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

 محکومیت های شهرداری در پرونده های حقوقی باید به حداقل برسند / توجه به موضوعات حقوقی از سوی شهرداری انجام شود/ امورات مردمی در حوزه حقوقی باید به نفع شهر و شهروندان تمام شود.

حسین پناهی رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز موضوعات حقوقی و رسیدگی به پرونده های حقوقی شهرداری یکی از مهمترین دغدغه های شورا و کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا است و به طور جد در حال پیگیری است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و تبریک روز کارگر خاطرنشان شد: یکی از سوالات شورا ضعف در پیگیری پرونده های حقوقی مجموعه امور حقوقی شهرداری بود که متاسفانه شاهد عملکرد ضعیف این حوزه در احقاق حق و حقوق مدیریت شهری هستیم.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورا در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از زحمات عوامل اجرایی مراسم گرامیداشت روز کارگر افزود: گرامیداشت مناسبت ها در مجموعه شهرداری ، موجب ایجاد انگیزه ، روحیه مضاعف و امید و نشاط برای نیروهای شهرداری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در گذشته شاهد خدمات و اقدامات خوبی در جهت پیشبرد برنامه های شهری انجام گرفته است اما از دیدگاه ما کافی نبوده و باید افزایش یابد.

حسین پناهی خاطرنشان شد: سرعت و جدیت دو مقوله بسیار مهم و اساسی است که امور حقوقی شهرداری در جهت دفاع از حق و حقوق شهرداری و شهروندان باید به این دو مقوله توجه بیشتری داشته باشد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا در ادامه با گلایه از بعضی محکومیت ها در پرونده های حقوقی شهرداری نزد محاکم قضایی اضافه کرد: تلاش شود پرونده های جاری در نهادهای قضایی با دفاع قانونی به نفع مدیریت شهری به اتمام برسد.

حسین پناهی با اشاره به انتصابات اخیر در مجموعه شهرداری ارومیه گفت: شایسته سالاری که شعار آقای شهردار بود باید در مدیریت شهری اجرایی شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشها در ادامه با اشاره به اینکه شایسته سالاری باید در مدیریت شهری حاکم شود افزود: امروز شهردار ارومیه در پست خود ثابت ماند و انتصابات جزو وظایف ذاتی شهردار است و شورا نیز هیچ دخالتی نمی کند اما نظارت کامل بر امورات دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طبقه بندی مشاغل ، تحصیلات مرتبط ، توانمندی فرد باید در انتصابات مدیران شهرداری هم از سوی شهردار و هم از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مد نظر گرفته شود.

رئیس مرکز پژوهشهای شورا با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی آموزشی ضمن خدمت برای پرسنل شهرداری گفت: دوره های آموزش ضمن خدمت باید از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تقویت و آموزش های خاص برای نیروهای تخصصی جزو برنامه های آتی باشد.

وی با اشاره به تمدید و تعیین تکلیف پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه گفت: معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تعیین تکلیف پرسنل حجمی و شرکتی را هرچه سریعتر انجام و نیز گزارش کاملی از تبدیل وضعیت ایثارگری نیروهای شرکتی را به کمیسیون ارائه کند.

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان