:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 10 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

  پرداخت حق و حقوق پرسنل زحمتکش شهرداری ارومیه انتظار و اولویت اول کمیسیون است / رفاهیات پرسنل شهرداری در اولویت کاری مدیریت شهری قرار بگیرد

 حسین پناهی رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هفتگی کمیسیون گفت: متاسفانه تابلوهای تبلیغاتی از نظر بصری ، منظر شهری را بر هم زده است.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و تبریک به آن شهید والامقام که پس از عمری اجتهاد و مبارزه در راه اسلام به آرزوی دیرینه خود رسید ، خاطرنشان کرد: در جلسه ای که اعضای شورا با استاندار محترم آذربایجان غربی برگزار شد ، تاکید و دستور مقام عالی استان بر همکاری شرکت های خدمات رسان با شهرداری بود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اعلام ۵ روز عزای عمومی از سوی رهبر فرزانه انقلاب و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان یادآور شد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در اسرع وقت نسبت به سیاهپوش کردن شهر اقدام نماید.

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه احقاق حق و حقوق کارکنان و پرسنل زحمتکش شهرداری از اولویت های کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر است گفت: پرداخت بموقع حقوق پرسنل انتظار اول کمیسیون از شهرداری و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری است و نباید مطالبات و معوقات پرسنل عقب ماندگی داشته باشد.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان تکریم و ارج نهادن به قشر زحمتکش بازنشستگان شهرداری خاطرنشان کرد: بازنشستگان سرمایه های مدیریت شهری هستند و باید از تجربیات آنها به نحو احسن استفاده شود.

وی در ادامه بیان داشت: امروز آنگونه که با بازنشستگان رفتار می شود فردا همان رفتارها را مدیران امروزی خواهند دید و لذا باید در نوع نگاه و رفتارمان به آنها دقت کنیم.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خدمات رفاهی را در قالب شرکت تعاونی مصرف و مسکن تاکیدا از شهرداری خواستاریم.

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: امروز مسکن کمرشکن شده است و توان خرید مسکن برای پرسنل کاهش یافته است لذا برای مسکن دار کردن پرسنل زحمتکش شهرداری تلاش ها و تدابیر لازم انجام شود.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رفاهیات پرسنل برابر دستورالعمل رفاهی در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گیرد و برنامه زیارتی و سیاحتی به همراه خانواده برای کلیه پرسنل را خواستاریم .

حسین پناهی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه پرونده های حقوقی و املاک باید سریعا تعیین تکلیف شوند افزود: متاسفانه تحقق بودجه با توجه به سرمایه ها و املاک موجود شهرداری به کندی پیش میرود.
 

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان