:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی عنوان کرد:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی عنوان کرد:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 06 تیر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تخصیص سهم شهرداری از مالیات اخذ شده اساسی ترین مبنای توسعه پایدار شهری

زمانی آذربایجان غربی رتبه اول اخذ مالیات کشور بود و این یعنی در برنامه های توسعه ای آذربایجان غربی اول شر و آخر خیر است

 تصویب کمترین درصد افزایش بهاء عوارض و خدمات توسط شورای شهر با هدف رعایت حال شهروندان

 اشتباهات فاحش در دفترچه ارزش معاملاتی املاک ارومیه رفع شود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، توماج وحید افشار در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی  و معاون این اداره کل تشکیل یافت، گفت : اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان شهروندان در پارلمان محلی بوده و وظیفه انتقال و پیگیری مشکلات و دغدغه های آنها به سایر ارگان ها را دارند. 

وی در رابطه با  تخصیص اعتبارات از محل ارزش افزوده به شهرداری ها با عنوان اینکه این موضوع نقش موثری در اجرای طرح های عمرانی دارد، اظهار کرد : تخصیص سهم شهرداری از مالیات های اخذ شده، یکی از اساسی ترین معیار های توسعه پایدار شهری است. 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی اظهار کرد : با توجه به کسب رتبه اول در چند سال اخیر توسط استان آذربایجان غربی در بحث مالیات باید این موضوع در توسعه استان هم از اولویت نسبت به سایر استان ها قرارداده شود.

وحیدافشار با بیان اینکه متاسفانه استان آذربایجان غربی در برنامه های توسعه اول شر و آخر خیر است، بیان کرد : باید اشتباهات فاحش در دفترچه ارزش معاملاتی املاک ارومیه رفع شود چرا که اختلاف در قیمت مناطق در دفترچه ارزشی معاملاتی املاک موجود است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی عمومی جامعه عنوان کرد : در بررسی های صورت گرفته شده در راستای افزایش بهاء عوارض و خدمات در شهرداری با توجه به اعلام ۴۹ درصدی تورم برلی سال ۱۴۰۲ از سوی مراجع ذی صلاح ، در جهت مراعات حال شهروندان با رای اکثر اعضا این افزایش کمتر از درصد اعلامی و به نفع آنها تصویب شد.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین مولفه های  های استفاده و جذب اعتبارات و ظرفیت های کلان برای توسعه شهر تصویب کلانشهری ارومیه است، خاطرنشان کرد : با توجه به وجود تعداد زیادی از نمایندگان از کلانشهر ها در مجلس شورای اسلامی، این موضوع تمرکز بر جذب اعتبارات برای کلانشهر ها را تسهیل می کند.

تعداد نمایش ها (20)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان