:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی عنوان کرد:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی عنوان کرد:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 30 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی عنوان کرد:
نیروی انسانی شهرداری فرصتی ارزشمند برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری/ نظرات و پیشنهادات شهروندان اخذ و بر مبنای رضایتمندی آحاد مردم برنامه ریزی شود/ درآمد پایدار اصلی ترین دغدغه شورای اسلامی شهر ارومیه

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحیدافشار در جلسه هفتگی کمیسیون بودجه و امور حقوقی بر توجه به نیروی انسانی شهرداری ارومیه و پاسخگویی به مطالبات آنها تأکید کرد.

وی در این جلسه که با محوریت بررسی نامه ها  و پیگیری های انجام گرفته و همچنین آخرین وضعیت پرداختی حقوق پرسنل برگزار کرده بود، افزود: باید بدانیم که نیروی انسانی فعلی یکی از فرصت های بزرگ در مدیریت شهری برای پیشبرد اهداف مدنظر است و با بالا بردن بهره وری و ارائه آموزشهای تخصصی ضروری به آنها می توان به بهترین شکل شهر و شهرداری را مدیریت کرد.

وحیدافشار با رد این موضوع که نیروی انسانی و مساله ای بنام مازاد نیرو که مطرح می شود تهدیدی برای آینده شهرداری است، افزود: باید با دیدن واقعیات فعلی و در شرایط کنونی بتوانیم برنامه ریزی کنیم و مناسب ترین و بهترین راهکارها را با هدف افزایش راندمان کاری و افزایش درآمدهای مدیریت شهری و حرکت به سمت درآمد پایدار پیش بینی و انتخاب کنیم.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سیاست گذاری مناسب برای تسهیل امور و ایجاد درآمد های پایداری مدیریت شهری  یکی از اصلی ترین مولفه ها در اهداف شورای شهر است.

وحیدافشار با تأکید بر ارزیابی عملکرد مجموعه مدیریت شهری در راستای افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی شهروندان که منجر به افزایش سرمایه اجتماعی این مجموعه و در نتیجه اعتماد عمومی می شود، ادامه داد: تحلیل آحاد مردم از برنامه ها، اقدامات و کارهای مدیریت شهری  خیلی دقیق تر و بدون تعصب تر از کارکنان و مدیران مدیریت شهری است و باید نظرات و پیشنهادات آنها در برنامه کاری مدیریت شهری لحاظ شود.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۲۹

تعداد نمایش ها (19)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان