:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 21 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:
دریاچه ارومیه جان و هستی ما است و باید احیا شود/ افزایش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در شهر ارومیه/ شهرداری دلیل نتایج ضعیف تیم والیبال را به صورت کتبی گزارش دهد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحیدافشار در صحن علنی شورای اسلامی شهر با تبریک هفته پژوهش و یادآوری شعار سال 1401 گفت: اگر می خواهیم بنیان ما دانش داشته باشد حتما نیازمند پژوهش هستیم.

وی افزود: مدیریت شهری در تمامی عناوین خدماتی اش در بحث پژوهش می تواند در جهت افزایش کارایی و کاهش هزینه اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: در دوران جنگ سرد جاسوسان کشورها نسبت به کشورهای یکدیگر تعلل و عقب انداختن امور را پیگیری می کردند و این بزرگترین ضربه ای بود که کشورهای درگیر جنگ سرد به همدیگر وارد می کردند، امروز هم اگر امور در وقت و زمان خود انجام نگیرد دیگر ارزشی ندارد.

وحیدافشار تصریح کرد: باید به شهرداری تأکید شود هر یک دقیقه ای که در امور تعلل انجام می گیرد برابر با میزان وقت یک میلیون دقیقه از شهروندان ساکن در این شهر است.

وی ادامه داد: ما خواهان گزارش شهرداری در برخی حوزه ها هستیم و شورای شهر باید این امر را تسهیل کند.

وحیدافشار با بیان مشکلات شهروندان توانخواه، سالمندان و بانوان باردار جهت تردد در شهر و نامناسب بودن معابر و پیاده روهای شهری برای این اقشار یادآور شد: تمامی طراحی های شهری و فضاهای خدماتی باید این شهروندان را لحاظ کرده و امکانات لازم را برای آنها ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: در خصوص والیبال خواستار گزارش کتبی شهرداری ارومیه در خصوص مشکلات موجود هستیم و باید دلیل این نتایج ضعیف را توضیح دهند.

وحیدافشار  افزود: امروزه ترافیک شهری در ارومیه در وضعیت بحرانی قرار دارد و از سویی آمار منجر به فوت در تصادفات درون شهری 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته، ما باید ملاحظه کنیم که حتی یک نفر نیز زیاد است و باید بدانیم مرگ بر اثر تصادفات درون شهری موضوعی نیست که تفاوتی بین شهروندان قائل شود و همه را درگیر خواهد کرد.

وی عنوان کرد: هر نوع عدول از مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص زمین های لشکر 64 ارتش به ضرر شهر ارومیه است گرچه به آن مصوبه نیز انتقاد و اعتراض داشتیم، چرا که به نحو شایسته نیازهای شهر را پیش بینی نکرده است.

وحیدافشار یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شب یلدا، شهرداری مبلغی را برای تمامی پرسنل رسمی، قراردادی، شرکتی و حجمی حداقل به میزان 500 هزارتومان در نظر بگیرد.

وی با بیان افزایش مرگ های ناگهانی تأکید کرد: هیچ کس نمی تواند ثابت کند این موضوع از خشک شدن دریاچه ارومیه است اما برخی پژوهشگران معتقدند از عوارض شرایط فعلی دریاچه است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: دریاچه ارومیه جان و هستی ما است و عنصر وجود منطقه آذربایجان و کل کشور است و باید برای احیا آن از هر طریقی و به هر نحوی اقدام کنیم.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۲۰

تعداد نمایش ها (5)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان