:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 30 اردیبهشت,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:
 علت کسب نتایج ضعیف تیم والیبال شهرداری ارومیه به صورت کتبی گزارش شود/ اجتناب از تشکیل تیم والیبال شهرداری در آخرین لحظات فرصت قانونی/ باید به هواداران و عاشقان والیبال آذربایجان احترام گذاشت

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحیدافشار در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با اعلام نارضایتی از نتایج ضعیف فصل قبل تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه گزارش کتبی دلایل کسب نتایج ضعیف فصل قبل و راهکارهای عدم تکرار آن را به شورا ارائه دهد.

 وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در رقابت های لیگ برتر ، شهرداری در صورت تیمداری کارهای تشکیل و جمع بندی کلی تیم را به آخرین لحظات فرصت قانونی تعیین شده واگذار نکند.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد:  شهرداری امسال باید برنامه مدون و کتبی برای تیم داری داشته باشد و بر اساس این برنامه نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف مورد بررسی و رفع قرار گیرد.

وحیدافشار با بیان اینکه تیمداری در رشته پرطرفداری همچون والیبال در ارومیه کار آسانی نیست و موضوعی چندجانبه و چندبعدی است، ادامه داد: توجه به خواسته های هواداران و عاشقان والیبال آذربایجان و احترام به دیدگاههای آنها و ارتباط و تعامل تنگاتنگ در این راستا،  استفاده از ظرفیت پیشکسوتان این رشته ورزشی و توجه به پیشنهادات و انتقادات رسانه های ورزشی در راستای توجه به مطالبات افکار عمومی از جمله موضوعاتی است که نباید در صورت تیمداری از آنها غفلت کرد.

تعداد نمایش ها (10)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان