:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 22 خرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:

تفاوت در ساعت شروع به کار برخی واحدهای شهرداری مغایر با بخشنامه های استانداری و مصوبه هیئت وزیران است/معیشت و حق و حقوق قانونی پرسنل شهرداری ارومیه خط قرمز شورای شهر/ علیرغم گذشت سه ماه از ۱۴۰۲، حق لباس سال گذشته کارگران تخصیص نیافته است/ ضرورت شفاف سازی حذف آیتم اضافه کاری از فیش حقوق پرسنل شهرداری!

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  توماج وحیدافشار در نشست هفتگی کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر ضرورت پرداخت تمامی معوقات پرسنل شهرداری گفت: معوقات فوق العاده اعم از مناطق عملیاتی پرسنل قراردادی در سال ۱۳۹۷ و معوقات فوق العاده ویژه ۱۴۰۰ پرسنل همسان سازی شده علیرغم تأکیدات فراوان پرداخت نشده و شهرداری باید نسبت به پرداخت آن در اسرع وقت اقدام کند.

وی افزود : معیشت پرسنل شهرداری و دستیابی تمامی پرسنل به حق و حقوق قانونی خود جزء خط قرمز شورای اسلامی شهر است.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از عدم شفافیت در خصوص برخی اقدامات در خصوص حق و حقوق پرسنل اظهار کرد: طبق شنیده ها آیتم اضافه کاری از فیش حقوق پرسنل حذف شده و یک مبلغ ثابت برای تمامی پرسنل در نظر گرفته شده که ابتدا باید دلایل آن شفاف سازی شده و سپس مورد توجه قرار گیرد که در صورت اجرای این موضوع شاهد عدم ترغیب و تفاوت بین پرسنل ساعی و دیگران شده و کارایی همکاران کاهش خواهد یافت چرا که در هر مجموعه ای باید بین آن فردی که زحمت می کشد با افراد دیگر  تفاوتی قائل شد.

وحیدافشار در خصوص عدم تخصیص حق لباس و کفش ادامه داد: متاسفانه با گذشت سه ماه از سال ۱۴۰۲ هنوز حق لباس و کفش سال ۱۴۰۱ پرداخت نشده و باید در اسرع وقت علت تاخیر در پرداخت حق و حقوق قانونی پرسنل شهرداری شفاف سازی و اقدام به خرید لباس و یا واریز مبالغ به حسابهایشان شود.

وی در ادامه از تفاوت ساعت شروع بکار در برخی از سازمان ها که مغایر با مصوبه هیئت وزیران و بخشنامه استانداری است، خاطرنشان کرد : با توجه به ابلاغ ساعت کاری جدید در راستای کاهش مصرف برق در کشور متاسفانه در برخی سازمان ها و ادارات شهرداری بین پرسنل تبعیض صورت می گیرد و در این راستا  پرسنل برخی واحدها از جمله شهرداری مرکزی و یا معاونتها و سازمانهای مرکزی طبق ساعت اعلامی هیئت وزیران در محل کار حاضر شده و برخی هم طبق روال قدیم و براساس اعلام ادارات منابع انسانی به محل کار مراجعه می کنند که این ناهماهنگی در ساعت مراجعه به محل کار، هم در مغایرت با بخشنامه استانداری و مصوبه هیئت وزیران بوده و هم موجب بروز مشکلات عدیده برای همکاران شاغل در این واحدها و خانواده هایشان شده است.

وحیدافشار تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی و نیروی انسانی شهرداری ارومیه ضروری است هرچه سریعتر نسبت به اصلاح این روند اقدام و به تمامی واحدهای منابع انسانی شهرداری، الزام آور بودن اجرای مصوبه هیئت دولت و بخشنامه استانداری را یادآور شود.

تعداد نمایش ها (13)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان