:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 27 فروردین,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه:

 از عوامل اجرایی جشنواره فرهنگی دریاچه ارومیه تشکر می کنم.

 ساماندهی و رسیدگی به قبور قدیمی باغ رضوان ارومیه در دستور کار قرار گیرد.

 تدابیر لازم برای رفع ترافیک باغ رضوان ارومیه انجام شود.

مرتضی منافی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه کمیسیون در سال جدید گفت: امروز احیای دریاچه ارومیه یکی از بزرگترین ظرفیت های سرمایه گذاری و گردشگری استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه است و باید از این پتانسیل به نحو احسن استفاده نمود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی خاطر نشان کرد : برگزاری جشنواره دریاچه ارومیه و استقبال پرشور مردم فهیم شهر ارومیه از این جشنواره نشان از اهمیت و مهم بودن این دریاچه برای مردم و نیز برنامه های فرهنگی است و لذا بعنوان خادم مردم از عوامل اجرایی این جشنواره تشکر می کنم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با تاکید بر ساماندهی مشاغل مزاحم و توجه به اجرای بازارچه های محلی خاطرنشان کرد : معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در پایان سال با تلاش بیشتر در جهت ساماندهی مشاغل مزاحم اقدامات شایسته ای انجام داد که جا دارد از تلاش های این عزیزان تشکر نمایم.

مرتضی منافی گفت: در سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه باید نسبت به افزایش و اجرای بازارچه های روز محلات در راستای کاهش و حذف مشاغل مزاحم و وانت بارها تلاش کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ساماندهی وانت بارها و کانکس های سیار گفت: امروز با توجه به ساماندهی مشاعل مزاحم در سطح شهر ، افزایش کانکس های سیار در شهر دیده می شود که معاونت خدمات شهری برای ساماندهی آنها با ایجاد خیابان غذا در سال ۱۴۰۳ اقدام کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه  ضمن خواستار ساماندهی ، پاکسازی و رسیدگی به قطعات و قبور قدیمی و نیز اصلاح و هرس درختان باغ رضوان گفت: در ایام خاص شاهد افزایش بار ترافیکی در محدوده ورودی باغ رضوان ارومیه هستیم و لذا باید در جهت رفع ترافیک ورودی باغ رضوان در سال ۱۴۰۳ تدابیر لازم اندیشیده شود.
 

تعداد نمایش ها (22)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان