:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح کرد:

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح کرد:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 20 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح کرد:
ضرورت توجه شهرداری به سرمایه گذاری در حوزه های تولید انرژی و کمپوست از زباله/ آموزش تفکیک زباله از مبدا با همکاری مدارس عملیاتی شود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی منافی در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: بررسی مسائل و مشکلات حوزه پسماند و پیگیری طرح جامع مدیریت پسماند و اقدامات انجام شده در راستای جذب سرمایه گذار برای پسماند به عنوان دستور جلسه این هفته کمیسیون است.

 وی افزود: اعتبارات حوزه مدیریت پسماند و طرح جامع  برای سال 1402 بیشتر مورد توجه خواهد بود.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تصویب طرح جامع پسماند در سال 1401 گفت : با ابلاغ این طرح  نقشه راه تا سال 1412 برای مدیریت پسماند شهر ارومیه مشخص شده است و شهرداری باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

منافی ادامه داد: با توجه به اینکه کلانشهرها در کنار کارخانه تولید کمپوست اخیرا نسبت به احداث کارخانه های تولید انرژی از پسماند اقدام کرده اند لذا شهرداری نیز در جذب سرمایه گذار به این دو مهم توجه داشته باشد

وی تصریح کرد: شفافیت در خصوص خدمات انجام گرفته شهرداری در تمام حوزه ها باید انجام شود و مردم در جریان کم و کیف اقدامات قرار گیرند تا رضایتمندی حاصل شود.

منافی افزود: به جهت فرهنگسازی ، آموزش تفکیک زباله از مبدا با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش در سطح مدارس عملیاتی شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: جمع آوری و دفن زباله عفونی بیمارستانها ، درمانگاه ها ، داروخانه ها و کلینیک های دامپزشکی  با دقت و رعایت اصول بهداشتی همراه با نظارت انجام شود تا از هرگونه خطرات احتمالی زیستی و محیطی جلوگیری شود.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۹

تعداد نمایش ها (21)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان