:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری خبر داد:

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری خبر داد:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 21 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری خبر داد:
جذب سرمایه گذار برای پروژه عظیم شهرک ویلایی، تجاری و تفریحی ارومیه/ انجام پروژه در سه فاز و با جذب یکصدهزار میلیارد ریال سرمایه

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، ساسان ابراهیم زاده از حمایت شورای اسلامی شهر ارومیه از سرمایه گذاران و تسهیل روند جذب سرمایه گذاران و فرآیندهای سرمایه گذاری در مدیریت شهری خبر داد.

وی بر ضرورت و اهمیت جذب سرمایه جهت توسعه و آبادانی شهر و همچنین خروج شهرداری از بحران های مالی و کمبود منابع مالی پایدار تأکید کرد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در این راستا از جذب سرمایه گذار برای ایجاد شهرکی جدید در ارومیه نیز خبر داد.

ابراهیم زاده با بیان اینکه این پروژه سرمایه گذاری در قالب ایجاد شهرکی جدید و با کاربری ویلایی، تجاری و تفریحی پیگیری خواهد شد، ادامه داد: توافق اولیه با سرمایه گذار برای پروژه عظیم شهرک جدید با سرمایه یکصدهزارمیلیاردریال در سه فاز انجام شده است.

وی این پروژه سرمایه گذاری را یکی از نیازهای اساسی شهر دانست و تأکید کرد: جذب گردشگر و ایجاد درآمد پایدار از جمله مزایای مهم و اصلی این پروژه عظیم است.

ابراهیم زاده تصریح کرد: پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری و در زمین 90 هکتاری متعلق به این مجموعه و با آوردن سرمایه از سوی سرمایه گذار به سرانجام خواهد رسید.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۲۰

تعداد نمایش ها (20)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان