:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

رییس کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 17 بهمن,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رییس کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

عملکرد شهرداری ارومیه در سرمایه گذاری قابل قبول نیست

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، ساسان ابراهیم زاده با انتقاد شدید اللحن از عملکرد مجموعه مدیریت شهری در بحث جذب سرمایه گذار در شهر ارومیه گفت:  در این مدت موفقیتی در حوزه سرمایه‌گذاری صورت نگرفته که مهمترین دلیل آن، قدرت ریسک‌پذیری مدیران و اراده انجام کارهای مهم است.

وی با اشاره به انتصاب مدیران محتاط و ریسک ناپذیر در مباحث سرمایه گذاری افزود : یک مدیر باید علاوه بر شجاع بودن، قدرت ریسک‌پذیری داشته و تبعات تصمیم خود را بپذیرد البته به این معنی نباشد که بدون مطالعه تصمیماتی اتخاذ شود.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد از آنجایی که در طی سال‌های گذشته، هیچ مدیری به دلیل سرمایه‌گذاری نکردن در شهر ارومیه مورد بازخواست قرار نگرفته، مدیران فعلی نیز برای حفظ جایگاه خود ریسک‌پذیر نخواهند بود.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به پتانسیل های تجاری و تفریحی شهر ارومیه عنوان کرد : در این مدت سپری شده از دوره ششم شورا تمام توان خود را برای جذب سرمایه گذاری در شهر ارومیه انجام دادیم ولی مجموعه مدیریت شهری با طولانی کردن روند بروکراسی اداری موجب فرار سرمایه گذاران از شهر شده است.

ابراهیم زاده با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری برای توسعه شهر ارومیه بیان کرد :  نبود سامانه سرمایه گذاری یکی از اصلی ترین مشکلات مدیریت شهری بوده و باید با اتحاد و همدلی به دنبال رفع مشکلات سرمایه گذاری شهری باشیم.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به ضرورت استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی خاطرنشان کرد : استفاده از پتانسیل های سرمایه گذاری شهرارومیه از مهمترین سیاست های کمیسیون سرمایه گذاری شورا است و شهر ارومیه دارای ظرفیت های بزرگ سرمایه گذاری و گردشگری است و باید از این ظرفیت ها با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به نحو احسن استفاده کنیم.
 

تعداد نمایش ها (18)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان