:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری:

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 14 شهریور,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری:
اساسی ترین نیاز ارومیه جذب سرمایه گذار است/ نقش بی بدیل سرمایه گذاری در ایجاد درآمدهای پایدار/ محل پروژه امام(ره) از اماکن خطرساز شهر است

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، ساسان ابراهیم زاده در هشتاد و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: طی یک سال اخیر که بنده به عنوان خادم در خدمت مردم شریف ارومیه هستم و در بازدیدهایی که از مناطق پنج گانه  شهر داشتم، یکی از اساسی ترین نیازهای در شهر ارومیه را جذب سرمایه گذار  در راستای توسعه ، محرومیت زدایی و اشتغال زایی را احساس کردم .

وی افزود: جذب سرمایه گذار دیدگاه و نگرش های متفاوتی را می طلبد و باید مانند کشورهای توسعه یافته  به فکر جذب سرمایه گذار ان با اعطای  امتیازات و مشوق ها و حذف موانع و بروکراسی های اداری  باشیم چرا که می تواند در رونق اقتصادی، اشتغالزایی ، رفع محرومیت و توسعه شهری و ایجاد درآمد های پایدار نقش بسزایی برای شهر داشته باشد.

عضو هیئت رییسه و خزانه دار شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه اتفاقات اخیر در مجموعه مدیریت شهری  باعث ایجاد فضای منفی و دفع کننده ای برای سرمایه گذاران در شهر شده و باید با اتحاد و همدلی همه مسئولین همت برای تغییر این دیدگاه در شهرانجام دهیم.

ابراهیم زاده تصریح کرد: مرزی بودن شهر ارومیه با چند کشور خود یکی از پتانسیل های بالقوه بوده که میتوان از این ظرفیت ها به نحو شایسته استفاده کرد . 

وی عنوان کرد: شهروندان درخواست خدمات از مجموعه مدیریت شهری دارند یا  باید مجموعه مدیریت شهری این امکانات را ایجاد کنند و یا به سرمایه گذاران بسپارند تا در ایجاد امکانات رفاهی شهروندان قدمی برداشته باشیم . 

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت  و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پروژه میدان امام(ره) افزود:  متاسفانه نیمه تمام ماندن و عدم اجرای محدوه زمانی برای  تحویل این پروژه برای شهروندان هم تبعاتی منفی دارد ، چندین سال است که گود برداری این پروژه بلاتکلیف مانده و محل پروژه از محل های حادثه خیز  است.

ابراهیم زاده افزود: نشست  پیاده روی خیابان خطرآفرین بوده و کانکس های مستقر در محل پروژه محل تجمع معتادین متجاهر شده است  که برای این مشکلات باید شورا و مدیریت شهری پاسخگو و در صدصد رفع این مشکلات باشد.

🗓۱۴۰۱/۰۶/۱۳

تعداد نمایش ها (22)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان