:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری:

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 21 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری:
مدیران و کارشناسانی که در مسیر اجرای پروژه های عمرانی مانع تراشی و یا سنگ اندازی می کنند باید استعفا داده و یا عزل شوند!/  اجازه نخواهیم داد تلاش های مجموعه مدیریت شهری با کم کاری و بی تفاوتی عمدی و سفارشی عده ای معدود زیر سوال برود!

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، علی مصطفی زاده در نشست هفتگی کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حل و نقل شهری گفت: یکی از مولفه های مهم برای ساختن اورمیه ای آباد، نگاه ویژه به پروژه های عمرانی می باشد که در تلاشیم این پروژه ها را با اولویت بندی در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری لحاظ کنیم.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر این نکته که هیچ گونه تاخیر و کندی در اجرا و پیشبرد پروژه های عمرانی تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست، ادامه داد: مدیران و کارشناسانی که در مسیر اجرای پروژه های عمرانی مانع تراشی و یا سنگ اندازی می کنند باید استعفا دهند و یا عزل شوند!

علی مصطفی زاده تاکید کرد: با صراحت اعلام می کنيم که با مدیران و کارکنانی که در روند امورات عمرانی شهرداری اخلال ایجاد می کنند، هیچ گونه تعارفی نخواهیم داشت. 

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد تلاش های اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران، کارکنان، مهندسان و کارگران زحمت کش شهرداری با کم کاری و بی تفاوتی عمدی و سفارشی عده ای معدود زیر سوال برود، افزود: لازم است سختگیری ها در این زمینه شدید و بدون اغماض انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد: مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه ضمن تسهیل حداکثری قانونی در امورات مردم، باید بروکراسی اداری خسته کننده در مورد مسائل پیمانکاران سالم و متعهد را به حداقل برسانند.

 مصطفی زاده خاطرنشان کرد: از دغدغه های اصلی اعضای شورا شهر ارومیه ارائه خدمات بهتر به شهروندان و اجرای پروژه های عمرانی می باشد که این دغدغه ها باید با جدیت پیگیری شوند چرا که معتقدیم مردم نباید تاوان اشتباهات مدیران را بدهند.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۲۰

تعداد نمایش ها (13)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان